w 1 menu wywoluje pewna funkcje
case 0: { zwroc_graczy(id2,id) zwroc_graczy(id,id2) }oraz
public zwroc_graczy(id,id2) { if(!g_wojnasqlOK)ColorChat(id,GREEN,"[*BLAD*]^x01 Baza nie wczytana") static motd_g[512],len len=0 new name[48] len+= formatex(motd_g[len],sizeof motd_g- 1 - len,"UPDATE `%s` SET `atakujacy`='%s'",g_sqlWojTable,nazwa_gildi[id2]) for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; if(id==i) continue; if(n>=4) continue; if(ma_isc[i]) continue; if(equali(nazwa_gildi[id],nazwa_gildi[i])){ n++ ma_isc[i] = 1 get_user_name(i, name, 47) replace_all(name, 47, "'", "\'"); len+= formatex(motd_g[len],sizeof motd_g- 1 - len,", `czlonek%i`='%s'",n,name) //client_cmd(i, "Connect 195.114.0.96:27041; password legiondc") } } get_user_name(id, name, 47) replace_all(name, 47, "'", "\'"); len+= formatex(motd_g[len],sizeof motd_g- 1 - len," WHERE `gildia`='%s' AND `zalozyciel`='%s' ",nazwa_gildi[id], name) SQL_ThreadQuery(g_SqlWojna, "Save_kogo",motd_g); ma_isc[id] = 1 }
jednak przy duzej ilosci graczy troche laguje serwer moje pytanie czy można opóźnić w czasie wykonywanie 1 z funkcji.
Wiem ze to oferuje set_task lecz nie wiem jak go tutaj uzyc
Inaczej
zwroc_graczy(id2,id) /// bez zmian wykonuje od razu
zwroc_graczy(id,id2) /// wykonuje po czasie 2 sekund
lub czy to odciąży w jakimś stopniu serwer. Oraz czy da sie zoptymalizować bardziej public zwroc_graczy