mam tego bd na servie http://amxx.pl/topic...zonypoprawiony/ i widać tylko jak komuś zabieram na zielono a jak ktoć mi zabiera to nie widzę i jak sam sobie to też nie
cvary:
Bullet_Damage_Mode : 1
- 0 = Zawsze pokazuj hud
- 1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie
Bullet_Damage_Distance Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)
Bullet_Damage_ShowWalls : 1
- 0 : wyłączone (domyślnie)
- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .
Bullet_Show_Spec : 1
- 0 : Wyłączone
- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.
Bullet_Hs_Mode 2
- 0 : Wyłączone
- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego
Color_RGB_Victim :
( DEFAULT = 255000000 )
//kolory RGB DLA OBRYWAJĄCEGo
.
Color_RGB_Attacker
( DEFAULT = 000255000 )
DLA ATAKUJĄCEGO
Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
//kiedy sam siebie z granata uderzysz
nowe cvary !!! 13 sierpnia 2011
Bullet_Text_Mode //1
- 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE //(Director to samo co HUD tylko wieksza czcionka)
- 1 : HUD MESSAGE SIZE // Napis hud
Bullet_Show_Mode ( DEFAULT = Arch of Circle )ponizej numerki ze screenami // cvar odpowiada jak ma pokazywac zadane i otrzymane obrazenia
dobrze chce wszystko tak jak w linku?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
problem z bd ulepszonym
Temat rozp.
jawol1234
, 22.01.2012 10:06
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych