Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DMG zależy od inteligencji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jonywalker

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:66
Offline

Napisano 20.01.2012 01:51

Witam Da rady jakoś zrobić by siła miotacza ognia zależała również od inteligencji ?

Oto kod:

http://wklej.org/id/673531/

Proszę o pomoc, sam sobie nie daję z tym rady...

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 20.01.2012 08:24

Sprawdź,
http://wklej.org/id/673566/
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#3 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:66
Offline

Napisano 21.01.2012 13:48

co tutaj zmieniłes ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:66
Offline

Napisano 11.02.2012 17:15

Pomógł by ktoś ?
  • +
  • -
  • 0

#5 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 18:59


if(!doDamage)
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(target))
{
damage_user(id, target, get_pcvar_num(cvar_damage)+inteligencja)
custom_weapon_dmg(wpn_ft, id, target, get_pcvar_num(cvar_damage)+inteligencja)
}
}
else
{
damage_user(id, target, (get_pcvar_num(cvar_damage)+inteligencja) / 2)
custom_weapon_dmg(wpn_ft, id, target, (get_pcvar_num(cvar_damage)+inteligencja) / 2)
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:66
Offline

Napisano 11.02.2012 19:18

ale tutaj będzie zadawać obrażenia większe niż inteligencja na 1 lvl (tu jest +10), a ja chce by zadawało obrażenia od całej inteligencji która przybywa wraz z dodawaniem do niej pkt
  • +
  • -
  • 0

#7 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:66
Offline

Napisano 16.02.2012 16:44

Pomógł by ktoś ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych