Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dzwiek od bomby nie dziala


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Swiezak

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Lokalizacja:sie biora dzieci?
Offline

Napisano 11.02.2009 21:18

Witam.
Otóż, nie działa mi plugin, który umożliwia lecenie muzyczki przed wybuchnięciem bomby(10sek)
Proszę o pomoc :(
  • +
  • -
  • 0

#2 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 11.02.2009 21:27

Daj logi i plik .sma.
  • +
  • -
  • 0

#3 Swiezak

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Lokalizacja:sie biora dzieci?
Offline

Napisano 11.02.2009 21:30

Oto plik sma.
/* 
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI 

* Plugin Details 
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode 
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green. 

* Required Modules: 
- CSX 

* Credits: 
- Emp` for various indicates 
- Alka for full tests 

* Changelog 
- Fixed Events problems 
- Pcvars 
- Fixed any bug on plugin 

*/ 


#include <amxmodx> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" 
#define VERSION "0.2" 
#define AUTHOR "SAMURAI" 

// 
// KONFIGURACJA TUTAJ 
// 
#define muzyczka "sound/misc/bomba.mp3" 
#define czas 10 
// 

// 

new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 

new g_msgsync; 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 

g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
} 

public newRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
} 

public bomb_planted() 
{ 
b_planted = true; 
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
dispTime() 
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
} 

public bomb_defused() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public bomb_explode() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public dispTime() 
{ 
if(!b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
return; 
} 


if(g_c4timer >= 0) 
{ 
if(g_c4timer > 13) { 
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
else if(g_c4timer > 7) { 
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
if(g_c4timer == czas) { 
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka) 
} 
} 
else { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); 

--g_c4timer; 
} 

} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound( "misc/bomba.mp3") 

return PLUGIN_CONTINUE 
}

  • +
  • -
  • 0

#4 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 12.02.2009 17:14

Testowane i działa - bomba.mp3 do sound/misc:

Załączone pliki

  • Załączony plik  bomba.rar   3,87 KB  66 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych