Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu vip

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 PPITBUL****

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:BridgeStone
Offline

Napisano 27.01.2012 15:24

Witam. Chciałbym aby do tego pluginu dodać menu gravitacji do wyboru które pokazywały by się raz na runde. Do wyboru mają być takie gravitacje:
-750
-720
-700
-650

Za przerobienie tego pluginu dam +
Sma. poniżej:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Vip_guns"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aQeR"


public plugin_init()

{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bronie", "menu_info")

}

public menu_info(id)

{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_CHAT)

{
new menu = menu_create("Bronie Vip", "wybieranie")

menu_additem(menu, "AK47 + DEAGLE + HE", "1")
menu_additem(menu, "M4A1 + DEAGLE + HE", "2")
menu_additem(menu, "AWP + DEAGLE + HE", "3")

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)

}

}

public wybieranie(id, menu, item)

{

if (item == MENU_EXIT)

{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED

}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key)

{
case 1:

{
client_print(id, print_center, "Wzioles AK47 + DEAGLE + HE")
give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED

}

case 2:

{
client_print(id, print_center, "Wzioles M4A1 + DEAGLE + HE")
give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE

}

case 3:

{
client_print(id, print_center, "Wzioles AWP + DEAGLE + HE")
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED

}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED

}

// odświeżam może ktoś pomoże :/
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#2 grzesiu131

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:180
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.01.2012 21:43

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Vip_guns"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aQeR"

public plugin_init()

{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bronie", "menu_info")
register_clcmd("say /grawitacja", "menu_info2")
}
public menu_info(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_CHAT)

{
new menu = menu_create("Bronie Vip", "wybieranie")

menu_additem(menu, "AK47 + DEAGLE + HE", "1")
menu_additem(menu, "M4A1 + DEAGLE + HE", "2")
menu_additem(menu, "AWP + DEAGLE + HE", "3")

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)

}
}
public menu_info2(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_CHAT)

{
new menu = menu_create("Bronie Vip", "wybieranie2")

menu_additem(menu, "750 GRAVITY", "1")
menu_additem(menu, "720 GRAVITY", "2")
menu_additem(menu, "700 GRAVITY", "3")
menu_additem(menu, "650 GRAVITY", "3")

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)

}
}
public wybieranie2(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)

{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED

}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)
// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key + 1)

{
case 1:

{
set_user_gravity(id, 750.0);
}

case 2:

{
set_user_gravity(id, 720.0)

}

case 3:

{
set_user_gravity(id, 700.0)

}
case 4:
{
set_user_gravity(id, 650.0)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)

{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED

}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)
// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key + 1)

{
case 1:

{
client_print(id, print_center, "Wzioles AK47 + DEAGLE + HE")
give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED

}

case 2:

{
client_print(id, print_center, "Wzioles M4A1 + DEAGLE + HE")
give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE

}

case 3:

{
client_print(id, print_center, "Wzioles AWP + DEAGLE + HE")
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED

}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

#3 PPITBUL****

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:BridgeStone
Offline

Napisano 28.01.2012 11:56

Dzięki za pomoc ale masz coś z gravitacja źle całkiem inna się ustawia...
Ps: Jak bd przerabiał to jakbys mógł żeby menu wyskakiwalo przy respawnie a nie po wpisaniu komendy. Ale + leci za zainteresownie :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych