Chciałbym skompilować plugin VIP aby nie było takich rzeczy jak
#define MODEL_VIP
#define PODWOJNY_SKOK_VIP
#define CICHE_CHODZENIE_VIP
#define GRAVITACJA_VIP
#define NIEWIDZIALNOSC_VIP
Plik sma : http://www26.zippysh...98378/file.html
* -=[ Flaga V.i.P ] =- */
//#define ADMIN_FLAG_V (1<<21) //Flaga "v"
//#define ADMIN_FLAG_W (1<<22) //Flaga "w"
#define ADMIN_FLAG_X (1<<23) //Flaga "x"
#define VIP ADMIN_FLAG_X
#define STATUS_VIP
#define MODEL_VIP
#define PODWOJNY_SKOK_VIP
#define BULLET_DAMAGE_VIP
#define DODATKOWE_HP_VIP
#define GRANATY_GB_VIP
#define GRANAT_SG_VIP
#define GRANAT_HE_VIP
#define KAMIZELKA_VIP
#define CICHE_CHODZENIE_VIP
#define GRAVITACJA_VIP
#define NIEWIDZIALNOSC_VIP
#define INFO_VIP
#define LISTA_VIP
#define MENU_BRONI_VIP
#define DODATKOWA_KASA_ZABICIE_VIP
#define DODATKOWA_KASA_BOMBA_VIP
#define VIP_WERSJA
new gMaxPlayers;
#if defined MODEL_VIP
new const gModelGraczaCTVip[] = "ViP_ct";
new const gModelGraczaCTVipPobieranie[] = "models/player/ViP_ct/ViP_ct.mdl";
new const gModelGraczaTTVip[] = "ViP_tt";
new const gModelGraczaTTVipPobieranie[] = "models/player/ViP_tt/ViP_tt.mdl";
#endif
#if defined PODWOJNY_SKOK_VIP
new bool:moze_skoczyc[33];
#endif
#if defined BULLET_DAMAGE_VIP
new g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2, gAdvencedBulletDamage;
#endif
#if defined DODATKOWE_HP_VIP
#define DODAJ_HP 15
#define DODAJ_HS_HP 30
#define MAX_HP 100
new nKiller, nKiller_hp, nHp_add, nHp_max;
#endif
#if defined LISTA_VIP
new gMSGSayText;
#endif
#if defined MENU_BRONI_VIP
new Runda, gMenuBroniViPRunda;
new bool:MaC4[33];
#endif
#if defined DODATKOWA_KASA_ZABICIE_VIP
#define KASA_OBRAZENIA 3
#define KASA_ZABICIE 300
#define KASA_HS_ZABICIE 500
#endif
#if defined DODATKOWA_KASA_BOMBA_VIP
#define BOMBA_PODLOZENIE 150
#define BOMBA_ROZBROJENIE 150
#endif