Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprite nad głową entaz BF2


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.01.2012 13:39

*
Popularny

Cześć, poniżej przedstawiam stocka wyciągniętego z BF2, który w modzie miał zadanie wyświetlić sprite rangi nad głową gracza.

stock Create_TE_PLAYERATTACHMENT(id, entity, vOffset, iSprite, life)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT);
write_byte(entity);
write_coord(vOffset);
write_short(iSprite);
write_short(life);
message_end();
}

Parametry:
1 - index gracza, który zobaczy sprite nad głową enta
2 - index entu, nad którym wyświetli się sprite
3 - to prawdopodobnie wysokość (polecam 55)
4 - "wskaźnik zwracany przez precache_models" - DarkGL
5 - jak długo będzie sprite nad głową (czas)

Przykładowe użycie z BF2:

new time = floatround(get_pcvar_float(gPcvarIconTime)*10);
if ( time > 0 )
Create_TE_PLAYERATTACHMENT(id, pid, 55, gSprite[pidrank], time);

  • +
  • -
  • 5

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 19.01.2012 13:46

O dzięki :) Przyda się :D

@edit
gSprite[pidrank] = pobiera nazwe spritesa?
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.01.2012 13:49

a czy przypadkiem
iSprite to nie wskaźnik zwracany przez precache_models
  • +
  • -
  • 1

#4 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.01.2012 13:55

a czy przypadkiem
iSprite to nie wskaźnik zwracany przez precache_models

Racja mój błąd dzięki :]
  • +
  • -
  • 0

#5 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 19.01.2012 15:54

Przyda się :) +4You
  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.01.2012 16:11

O dzięki :) Przyda się :D

@edit
gSprite[pidrank] = pobiera nazwe spritesa?

Gsprite to wskaźnik do precache_model
  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.09.2013 01:07

takie pytanie czy entity moze miec wartosc wieksza niz maxplayers i wtedy wyswietli sie sprite nad entem ? jak zrobie MSG_ALL albo dam zamiast id=0 to bd widziec to wszyscy ?


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.09.2013 06:17

Entity może być każdym bytem więc nie musi być graczem.

Tylko zamiast MSG_ALL lepiej daj MSG_BROADCAST i jeżeli jako id ustawisz 0 to powinno wszystkim się bez problemu ukazać


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych