Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Łapanie niszczenia bytu


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1,679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 19.01.2012 11:39

Cze, jak złapać, np. że gracz zniszczył func_breakable ?
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,993
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 19.01.2012 13:14

RegisterHam z Ham_Killed
  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1,679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 19.01.2012 13:18

    RegisterHam(Ham_Killed, "func_breakable", "Hamzzz", 1);

Dałem tak i w funkcji dałem inkrementacje zmiennej AchStatus, lecz nie trybi.
  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users