Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Szansa na perk

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 19.01.2012 18:41

Witam

Jaką funkcją ustawia się w danym perku czy ma być łatwy do zdobycia czy trudny jak nano kamizelka, która nie jest łatwa do zdobycia ?

wie ktoś jak ustawić żeby perk był trudniejszy do zdobycia ?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 19.01.2012 18:48

if(!perk_gracza[attacker])
{
        if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
                if(random_num(1, 100) <= 75) // ew. usuń tą linijkę jeżeli ma być szansa 100%
                        UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
        else 
                if(random_num(1, 100) <= 25)
                        UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
}

znalazłem to gdzieś niepamiętam ale ta osoba jest z AMXX
tu masz na wszystkie perki xD
niewiem jak zrobić na 1 perka
  • +
  • -
  • 0

#3 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 19.01.2012 18:53

jak to ustawić na dany perk w perku ? a nie dla klasy ?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#4 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 19.01.2012 18:55

if(!perk_gracza[attacker])
{
		if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
				if(random_num(1, 100) <= 75) // ew. usuń tą linijkę jeżeli ma być szansa 100%
						UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		else
				if(random_num(1, 100) <= 25)
						UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
}

znalazłem to gdzieś niepamiętam ale ta osoba jest z AMXX
tu masz na wszystkie perki xD
niewiem jak zrobić na 1 perka

Zmienia szanse zdobycia perka gracza bez flagi, tutaj masz przykładowy perk: szansa na zdobycie wynosi 1/150
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{

if(random(150) != 0)
return COD_STOP;

wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;

}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych