stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot)
{
set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_SET)
ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, killer, 2)
set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_NOT)
message_begin(MSG_ALL, g_msgDeathMsg, {0,0,0}, 0)
write_byte(killer)
write_byte(victim)
write_byte(headshot)
write_string(weapon)
message_end()
new kname[32], kauthid[32], kteam[10]
get_user_name(killer, kname, 31)
get_user_team(killer, kteam, 9)
get_user_authid(killer, kauthid, 31)
if (killer != victim)
{
new vname[32] , vauthid[32], vteam[10]
get_user_name(victim, vname, 31)
get_user_team(victim, vteam, 9)
get_user_authid(victim, vauthid, 31)
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(victim), vauthid, vteam, weapon)
}
else
{
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed self with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam, weapon)
}
UpdateScore(killer, victim, 0,0, 1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Standardowy stock.
Pytanie - jak pobrac broń gracza i "wsadzić" ją w niego?
Tzn. log_kill( attacker_id, victim_id, "XXX", 0 );
zamiast XXX - broń, którą attacker_id zabił victim_id
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Druga sprawa: tak samo, tylko w fm_fakedamage( victim_id, "YYY", damage, dmgtype );
YYY - nazwa broni, która attacker_id zabił victim_id
Pomoc nagrodzona plusikami "+"
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 16.01.2012 21:37