Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Mała poprawka kodu .smanie kompiluje sie

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 wisien99

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 16.01.2012 08:58

Siema, sciagnalem sobie klase japonski weteran ktora chodzi po scianach i chcialem do niego dodac dmg + int z tego poradnika [CoD Nowy] Dodanie do klasy dodatkowe DMG+INT - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Niestety nie kompiluje mi sie to :( dam kod i czy moglby go ktos poprawic tak aby bylo cacy? dam PLUSIK

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Afrodyzjak";
new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie, 10 DMG +(INT)";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) && ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new classname[32];
entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);

if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_USE && ma_klase[id])
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;

if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;

if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id){
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx.");
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Alechandro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:CC Janowiec
Offline

Napisano 16.01.2012 11:34

to mala poprawka reszty nie sprawdzilem po prostu oddzielilem spacja dodatkowa ja tak robie i dziala


cod_inflict_damage(idattacker, this, 10, 0.2, idinflictor, damagebits)

  • +
  • -
  • 1

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.01.2012 13:22

@up
:facepalm: :mur: :rozpacz: 1. to już było oddzielone spacją 2. zresztą spacja nie ma znaczenia

@topic
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Afrodyzjak";
new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie, 10 DMG +(INT)";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new Float:g_wallorigin[32][3];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
    register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
    if(!is_user_alive(id) && ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new classname[32];
    entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
    
    if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
    return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
    new button = get_user_button(id);
    if(button & IN_USE && ma_klase[id])
    {
        static Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
        
        if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
            return FMRES_IGNORED;
        
        if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
            return FMRES_IGNORED;
        
        if(button & IN_FORWARD)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, 240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
        else if(button & IN_BACK)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, -240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
    }
    return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx.");
    ma_klase[id] = true;
    
}
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 wisien99

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 16.01.2012 16:28

działa, dzięki + dla Ciebie
  • +
  • -
  • 0

#5 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 16.01.2012 16:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych