#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "sEba" #define muzyczka ("misc/Bomba") #define czas 10 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav") } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/Bomba.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Muzyka przed wybuchem bomby
Temat rozp.
damo69
, 10.02.2009 20:31
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.02.2009 20:31
Witam, posiadam plugin umozliwiajacy na sluchanie piosenki na 10 sekund przed wybuchem bomby. jest jednak z nim jeden problem, nie kazdy moze slyszec ta piosenke. Niektorym sieudalo ja sciagnac, a niektorym niestety nie. Wiem, ze pojawia sie takie cos Warning: Unable to open sound/sound/misc/bomba.wav for transfer. Zamieszcze tu rozpisany plik .sma bardzo proszę niech ktos do neigo zajrzy i zrobi tak aby dzialal. Bardzo proszę:)
#2
Napisano 10.02.2009 23:18
proste, nie masz tego dźwięku w podanej lokalizacji na serwerze
precache_sound("misc/Bomba.wav")
#3
Napisano 11.02.2009 06:08
problem w tym, ze ten dzwiek tam jest i niektorzy go pobrali i slysz ta piosenke...
#4
Napisano 11.02.2009 11:08
może ktoś ma dźwięk o takiej nazwie, który jest z innego pluginu, spróbuj go nazwać inaczej w pluginie oraz zmienić nazwę pliku i niech ludzie ściągną od nowa. PS w nazwie duże i małe litery chyba mają znaczenie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych