klasa wywala mi errory, serwer nie pada, ale przydało by się je poprawić. Pomoże ktoś?
L 01/11/2012 - 03:37:16: Start of error session. L 01/11/2012 - 03:37:16: Info (map "de_nuke") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120111.log") L 01/11/2012 - 03:37:16: Invalid event (name "Spawn") (plugin "codclass_elitarnyzolnierz.amxx") L 01/11/2012 - 03:37:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_elitarnyzolnierz.amxx") L 01/11/2012 - 03:37:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "register_event") L 01/11/2012 - 03:37:16: [AMXX] [0] codclass_elitarnyzolnierz_323487.sma::plugin_init (line 36)
a oto kod klasy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Elitarny zolnierz"; new const opis[] = "Dwie MP5, dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen"; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_ELITE); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 7; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 3; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("Spawn", "Spawn", "be", "1=1") } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 200) } public plugin_precache() { precache_model("models/v_mp5dual.mdl"); //powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk { if(weapon == CSW_MP5NAVY) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_mp5dual.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_ } } new iWeapon = read_data(2); new iEnt; static Float:fSpeedMultiplier = 0.85; if(iWeapon == CSW_MP5NAVY) { iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id) set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.19, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }