Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodac menu wyboru broni do klasy ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 dabek26

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:bartosz
  • Lokalizacja:c
Offline

Napisano 10.01.2012 22:37

Na poczatek przepraszam administratorów za błąd w poprzednim temacie :)

Otóż przerobilem klase szturmowiec , chcialem jej dorobic pewna rzecz . Mianowicie chce aby po wybraniu tej klasy pojawialo sie menu z wyborem broni. Chciałbym tez (chodż nie jest to koniecznie) aby wybrana bron byla caly czas az do recconecta lub zmiany mapy. Kod sie kompiluje lecz menu nie pojawia mi się , dopiero zaczynam zabawe z kodowaniem.

Oto moje wypociny :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 16;
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
public cod_class_enabled(id)
bron(id)
public bron(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz bron", "bron_Handler");
menu_additem(menu, "M4 A1 ");//1
menu_additem(menu, "AK 47 ");//2
menu_additem(menu, "AWP ");//3
menu_display(id, menu);
}
public bron_Handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
}
case 1:
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
}
case 2:
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
}
}
}


proszę o pomoc odwdziecze sie plusem :)
  • +
  • -
  • 0

#2 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 18.01.2012 20:02

Błąd w pisowni :)
new menu = menu_create("Wybierz bron", "bron_Handler");


Proszę:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 16;
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
public cod_class_enabled(id)
bron(id)
public bron(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz bron", "bron_Handle");
menu_additem(menu, "M4 A1 ");//1
menu_additem(menu, "AK 47 ");//2
menu_additem(menu, "AWP ");//3
menu_display(id, menu);
}
public bron_Handle(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
}
case 1:
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
}
case 2:
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
}
}
}

Użytkownik JustBeFine edytował ten post 18.01.2012 20:03

Nie mam pomysłu na sygnę :<




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych