Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Proszę o przerobienie klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ziemniak

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 11.01.2012 13:52

Proszę zrobić aby teleportował na na nożu drugi przyciskiem myszy a nie klawieszem "E"
Dziekuje
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>

new const nazwa[] = "Ziomek";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;


new bool:uzyl[33];


public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}



public cod_class_skill_used(id)
{	

if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

	if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
	pev(id, pev_origin, start);
	pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
	xs_vec_add(start, view_ofs, start);

	new Float:dest[3];
	pev(id, pev_v_angle, dest);
	engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
	global_get(glb_v_forward, dest);
	xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
	xs_vec_add(start, dest, dest);

	engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
	
	new Float:fDstOrigin[3];
	get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
	
	if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new Float:fNormal[3];
	get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
	
	xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
	xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
	set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
	uzyl[id] = true;
	set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
	set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}

public ResetHUD(id)
{
	uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
	client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}

Odnawiam

#2 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.01.2012 16:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Teleport";
new const opis[] = "Uzyj, aby przeniesc sie w miejsce wskazane celownikiem";

new bool:uzyl[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_perk_enabled(id)
uzyl[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;


  • +
  • -
  • 1

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 11.01.2012 17:32

@up
:facepalm: :mur: :blink:

@topic
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <xs>

new const nazwa[] = "Ziomek";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;

new bool:uzyl[33];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{	  
	if (!uzyl[id]==false)
	{
		client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s");
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
    new weapon = get_user_weapon(id);
	
	if(((button & IN_ATTACK2) && !(oldbutton & IN_ATTACK2))
	{
		new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
		pev(id, pev_origin, start);
		pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
		xs_vec_add(start, view_ofs, start);
		
		new Float:dest[3];
		pev(id, pev_v_angle, dest);
		engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
		global_get(glb_v_forward, dest);
		xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
		xs_vec_add(start, dest, dest);
		
		engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
		
		new Float:fDstOrigin[3];
		get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
		
		if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
			return FMRES_IGNORED;
		
		new Float:fNormal[3];
		get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
		
		xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
		xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
		set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
		uzyl[id] = true;
		set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
		set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
	uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
	client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}

Użytkownik radim edytował ten post 11.01.2012 21:35

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Ziemniak

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 11.01.2012 17:58

Teraz teleportuje się też na broni a ja chcę aby tylko na nożu .

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 11.01.2012 21:35


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <fakemeta>

#include <xs>



new const nazwa[] = "Ziomek";

new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";

new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 17;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 6;



new bool:uzyl[33];

new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

}



public cod_class_enabled(id)

	ma_klase[id] = true;

	

public cod_class_disabled(id)

	ma_klase[id] = false;



public CmdStart(id, uc_handle)

{	  

	if (!uzyl[id]==false)

	{

		client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s");

		return FMRES_IGNORED;

	}

	

	if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))

		return FMRES_IGNORED;

	

	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

    new weapon = get_user_weapon(id);

	

	if((weapon == CSW_KNIFE) && (button & IN_ATTACK2) && !(oldbutton & IN_ATTACK2))

	{

		new Float:start[3], Float:view_ofs[3];

		pev(id, pev_origin, start);

		pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);

		xs_vec_add(start, view_ofs, start);

		

		new Float:dest[3];

		pev(id, pev_v_angle, dest);

		engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);

		global_get(glb_v_forward, dest);

		xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);

		xs_vec_add(start, dest, dest);

		

		engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

		

		new Float:fDstOrigin[3];

		get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

		

		if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)

			return FMRES_IGNORED;

		

		new Float:fNormal[3];

		get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

		

		xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);

		xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);

		set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);

		uzyl[id] = true;

		set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )

		set_task ( 10.0, "InfoTel", id )

	}

	return FMRES_IGNORED;

}



public ResetHUD(id)

{

	uzyl[id] = false;

}



public InfoTel(id)

{

	client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");

}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych