#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Fantom";
new const opis[] = "posiada potrujny skok slaba widocznosc z m4 i 5 + inty obrazen z m4";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 55;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 55;
new const wytrzymalosc = 55;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Fantom] Aby zakupic premium pisz na gg.")
return COD_STOP;
}
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_M4A1 )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
prosba o przerobienie klasy
Temat rozp. Alechandro, 10.01.2012 16:10
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 10.01.2012 16:10
zzrobilem klase premium i chce dodac do niej dodatkowe dmg lecz nie umiem podalem amadeusz proszę zeby ktos przerobil mi ta klase tak by miala jeszze do tago + 5 dmg + inta nagrodze plusem
#2
Napisano 10.01.2012 17:43
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody → Diablo Mod → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych