Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o zrobienie 2 perków

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Spid3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 10.01.2012 15:12

1. Nazwe sobie sam zmienie bo jeszcze nie wiem ^^
Jestes niesmiertelny przez 8sec. (Uzycie [E])

2. To samo :D
Masz 3skoki i widocznosc ustawiona na 25.

Za pomoc daje [+]
  • +
  • -
  • 0

#2 Ziemniak

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 10.01.2012 15:21

1.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z mac10";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
		
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		
		register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
		
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
		
		msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
		ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.cs-fanta.xaa.pl", nazwa);
		ma_klase[id] = true;
		ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
		ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
		if(!is_user_alive(id))
				return;
				
		if(wykorzystal[id])
		{
				ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
				return;
		}
		
		wykorzystal[id] = true;
		
		set_user_godmode(id, 1);
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
		set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
		
		message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
		write_short(CZAS_GODMOD)
		message_end()
}

public WylaczGod(id)
{
		if(!is_user_connected(id)) return;
		
		set_user_godmode(id, 0);
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

public ResetHUD(id)
		wykorzystal[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!(damagebits & (1<<1)))
				return HAM_IGNORED;
				
		if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MAC10)
				return HAM_IGNORED;
				
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits);
				
		return HAM_IGNORED;
}
2.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
		
new const nazwa[]   = "--";
new const opis[]	= "--";
new const bronie	= 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

Przerób sobie ;x

To jest kod z klas.

Użytkownik Ziemniak edytował ten post 10.01.2012 15:20


#3 Spid3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 10.01.2012 19:18

Nie umiem xD
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych