#include <amxmodx> #include <csx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" #define VERSION "0.2" #define AUTHOR "SAMURAI" new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},0) write_short( 4<<12 ) write_short( 3.5<16.0 ) write_short( 1<<1 ) write_byte( 255 ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) write_byte( 255 ) message_end() set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 2, 0.2, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_hudmessage(0,"PAKA WYJEBALA!!!") return PLUGIN_CONTINUE } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
C4 i napis w HUD
Temat rozp. ExTaza?!, 09.01.2012 22:27
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.01.2012 22:27
Chciałem przerobić sobie plugin Bomb Countdown HUD Timer tak żeby po wybuchu bomby pojawił się na 3 sek ekran , obojetnie jaki kolor. Z napisem. Bomba Wybuchła , poniżej KOD , który crashuje serwer po wybuchu bomby. Co w tym źle ?
#2
Napisano 11.01.2012 21:25
Wyświetlasz wiadomość serwerowi, a tak chyba się nie powinno robić.
Podmień odpowiedni kod na to:
i zobacz czy nadal występuje crash.
Podmień odpowiedni kod na to:
for(new iPlayer=1; iPlayer<get_maxplayers(); iPlayer++)
{
if(is_user_connected(iPlayer))
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},iPlayer)
write_short( 4<<12 )
write_short( 3.5<16.0 )
write_short( 1<<1 )
write_byte( 255 )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 255 )
message_end()
}
}
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 2, 0.2, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(0,"PAKA WYJEBALA!!!")
i zobacz czy nadal występuje crash.
#3
Napisano 12.01.2012 08:36
for(new iPlayer=1; iPlayer
{
if(is_user_connected(iPlayer))
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},iPlayer)
write_short( 4<<12 )
write_short( 3.5<16.0 )
write_short( 1<<1 )
write_byte( 255 )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 255 )
message_end()
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 2, 0.2, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(iPlayer,"PAKA WYJEBALA!!!")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
jak już
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 12.01.2012 08:36
#4
Napisano 12.01.2012 16:24
Nie ma znaczenia.
#5
Napisano 12.01.2012 17:04
Tak nie ma , ale dlatego Że napis w HUD dojedzie do PAK i gasnie HUDNie ma znaczenia.
#6
Napisano 12.01.2012 18:26
Pętla powinna być zrobiona w ten sposób
for(new iPlayer=1; iPlayer<=get_maxplayers(); iPlayer++)
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 12.01.2012 18:40
Ops, zapodział się gdzieś znaczek równości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych