Witam : ) pewna osoba zrobiła mi perk ale niestety wyksakują errory Takie :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codperk_RozumGierki.sma(39) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codperk_RozumGierki.sma(39) : warning 215: expression has no effect
codperk_RozumGierki.sma(39) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codperk_RozumGierki.sma(39) : error 029: invalid expression, assumed zero
codperk_RozumGierki.sma(39) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
a teraz sma zmieszcze ii prosił bym aby ktoś poprawil : )
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const perk_name[] = "RozumGierki";
new const perk_desc[] = "Otrzymujesz 1/2 szasny na natychmiastowe zabicie z he oraz -100 inteligencji ";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.01.2012 20:33
#2
Napisano 09.01.2012 22:45
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const perk_name[] = "RozumGierki";
new const perk_desc[] = "Otrzymujesz 1/2 szasny na natychmiastowe zabicie z he oraz -100 inteligencji ";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#3
Napisano 10.01.2012 17:46
kolego a czy tutaj jest że otrzymujesz granata ? czy tylko że masz 1/2 z niego ? wgralem ale granata się nie dostaje ; ) ..
#4
Napisano 10.01.2012 21:19
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const perk_name[] = "RozumGierki";
new const perk_desc[] = "Otrzymujesz 1/2 szasny na natychmiastowe zabicie z he oraz -100 inteligencji ";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-100);
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+100);
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych