Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z perkiem : )

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 JanDzban

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:GRodz
Offline

Napisano 09.01.2012 20:33

Witam : ) pewna osoba zrobiła mi perk ale niestety wyksakują errory Takie :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codperk_RozumGierki.sma(39) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codperk_RozumGierki.sma(39) : warning 215: expression has no effect
codperk_RozumGierki.sma(39) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codperk_RozumGierki.sma(39) : error 029: invalid expression, assumed zero
codperk_RozumGierki.sma(39) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

a teraz sma zmieszcze ii prosił bym aby ktoś poprawil : )


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const perk_name[] = "RozumGierki";
new const perk_desc[] = "Otrzymujesz 1/2 szasny na natychmiastowe zabicie z he oraz -100 inteligencji ";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

#2 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.01.2012 22:45

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const perk_name[] = "RozumGierki";
new const perk_desc[] = "Otrzymujesz 1/2 szasny na natychmiastowe zabicie z he oraz -100 inteligencji ";
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#3 JanDzban

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:GRodz
Offline

Napisano 10.01.2012 17:46

kolego a czy tutaj jest że otrzymujesz granata ? czy tylko że masz 1/2 z niego ? wgralem ale granata się nie dostaje ; ) ..

#4 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 10.01.2012 21:19

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const perk_name[] = "RozumGierki";
new const perk_desc[] = "Otrzymujesz 1/2 szasny na natychmiastowe zabicie z he oraz -100 inteligencji ";
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-100);
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+100);
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych