Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] DeathMsg na flage?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.01.2012 23:56

Witam. Mam taki kod :
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+2000);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+25.0<max_health? cur_health+25.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Czy jest możliwość aby te funkcję były dostępne dopiero gdy gracz ma określoną flagę?

Aaa.. i nie chcę dodawać warunku w
public cod_class_enabled(id)
tylko w tym publicu wyżej . jest taka możliwość ?

Użytkownik Rozum ? edytował ten post 07.01.2012 23:57

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 08.01.2012 00:07

może dodaj po prostu
if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

??
jakoś tak

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
  return PLUGIN_CONTINUE;
if ((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
  cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+2000);

if(ma_klase[killer])
{
  new cur_health = pev(killer, pev_health);
  new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
  new Float:new_health = cur_health+25.0<max_health? cur_health+25.0: max_health;
  set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.01.2012 00:10

Wywala wtedy błąd:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Undefined symbol "id" on line 56
1 Error.
Could not locate output file sciezka(compile failed).

Użytkownik Rozum ? edytował ten post 08.01.2012 00:10

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.01.2012 00:13

zamiast id daj killer lub victim ( tak masz nazwane zmienne )
  • +
  • -
  • 1

#5 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.01.2012 00:18

Tak już wiem. Domyślilem się. Ale pojawia się warning : "deathmsg" return should value - czy coś takiego. Jak to wyeliminować?

Użytkownik Rozum ? edytował ten post 08.01.2012 00:19

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.01.2012 02:10

Tak już wiem. Domyślilem się. Ale pojawia się warning : "deathmsg" return should value - czy coś takiego. Jak to wyeliminować?

return PLUGIN_CONTINUE przed ostatnią klamrą zamykającą powinien załatwić sprawę.
  • +
  • -
  • 1

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.01.2012 15:48

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(!(get_user_flags(xxx) & ADMIN_LEVEL_H))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
  cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+2000);

if(ma_klase[killer])
{
  new cur_health = pev(killer, pev_health);
  new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
  new Float:new_health = cur_health+25.0<max_health? cur_health+25.0: max_health;
  set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Nie różni się działaniem, ale taki sposób jest moim zdaniem wygodniejszy.
W miejsce xxx wpisz killer lub victim

Użytkownik radim edytował ten post 08.01.2012 15:48

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.01.2012 15:59

Dziękować wszystkim. Każdy po plusie.

@radim dzięki :) twój sposób jest dużo wygodniejszy i wykorzystam go przy innych rzeczach .
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.01.2012 15:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych