Po 1. Dodajemy przedmioty jak każdy inny.
Pod koniec:
public Odrodzenie(id)
Dodajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer Itemu)
{
static iWeapons[]={
CSW_FAMAS,
CSW_AWP,
CSW_AUG,
CSW_AK47,
CSW_USP,
CSW_DEAGLE,
CSW_P228,
CSW_FIVESEVEN,
CSW_MAC10
}
new iRand;
new szWeapName[64];
new iWeapons2[32],num;
get_user_weapons(id,iWeapons2,num)
for(new i = 0;i<sizeof iWeapons;i++){
iRand = iWeapons[i];
new bCheck = false
for(new i = 0;i<num;i++){
if(iRand == iWeapons2[i]){
bCheck = true;
break;
}
}
if(!bCheck){
break;
}
}
get_weaponname(iRand,szWeapName,charsmax(szWeapName))
give_item(id,szWeapName)
cs_set_user_bpammo(id, iRand, 0);
cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, szWeapName, id ), 1);
}
Tu możemy jeszcze dodać lub usunąć bronie jakie chcemy:
static iWeapons[]={
CSW_FAMAS,
CSW_AWP,
CSW_AUG,
CSW_AK47,
CSW_USP,
CSW_DEAGLE,
CSW_P228,
CSW_FIVESEVEN,
CSW_MAC10
Dziękuję za uwagę. Myślę że komuś się przyda.