Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przezroczystosc crashuje serva

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 TuDe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 06.01.2012 21:23

Witam
MAm na swoim CODzie crashe..
Mam wgranego najnowszego CODa QTM Peyota..
Oto error z logow
L 01/06/2012 - 16:16:49: Start of error session.
L 01/06/2012 - 16:16:49: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120106.log")
L 01/06/2012 - 16:16:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 01/06/2012 - 16:16:49: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 01/06/2012 - 16:16:49: [AMXX]	[0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 775)

Oto okolice tej 775 linii z QTM_CodMod
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
  return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
   {
	inteligencja_gracza[id]++;
	punkty_gracza[id]--;
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
  
  }
  case 1:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
   {
	zdrowie_gracza[id]++;
	punkty_gracza[id]--;
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
  }
  case 2:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
   {
	wytrzymalosc_gracza[id]++;
	punkty_gracza[id]--;
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
  
  }
  case 3:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
   {
	kondycja_gracza[id]++;
	punkty_gracza[id]--;
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
  PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public KomendaResetujPunkty(id)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Umiejetnosci zostana zresetowane.");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

ResetujPunkty(id);
}
public ResetujPunkty(id)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;

if(punkty_gracza[id])
  PrzydzielPunkty(id);
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
  return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
  return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
  new weaponname[22];

  get_weaponname(bron, weaponname, 21);
  ham_strip_weapon(id, weaponname);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
  engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}

Pytalem o to znajacego sie na rzeczy skrpytera... Coś tam gadał o nvalut o jakiejs niewidzialnosci przy zmianie broni (np. na noz) ze to moze crashowac.. Mam jedna taka klase... To musi byc przez to.. Oto jej kod, proszę o poprawienie

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[]   = "Ninja (Klasa preminum)";
new const opis[]		= "Dostaje deagle, jest przezroczysty, 1 rakieta co runde, natychmiastowe zabicie z noza(PPM), wysokie skoki";
new const bronie		= (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[Ninja(PREMIUM)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;
		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
		new Ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
		vAngle[0] *= -1.0;
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 90);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych