Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

X-kills fragi rowniez do bf2


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 05.01.2012 21:29

WItam mam na serwerze X-kills ktory daje 2 fagi za hs ale chciałbym również by te fragi szły do bf2 rank.
Sma X-kills
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
new hs_kills
public plugin_init()
{
register_plugin("X-Kills","1.3","Mini_Midget")

register_event("DeathMsg","deathmsg","ae")

hs_kills = register_cvar("amx_hs-kills", "2")
}
public deathmsg(id)
{
new id = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new headshot = read_data(3)

new frags = get_user_frags(id)
new hsKills = get_pcvar_num(hs_kills) -1

if (!is_user_alive(id) || !headshot )
return PLUGIN_CONTINUE

if (get_user_team(id) == get_user_team(victim))
set_user_frags(id, frags - hsKills)
else
set_user_frags(id, frags + hsKills)
return PLUGIN_CONTINUE
}

Co trzeba dodać? Cos z bf2_addkills?

Użytkownik Kogut edytował ten post 05.01.2012 22:40

  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2012 10:21

Użyj server_cmd na konkretnym graczu i tyle. Zwiększaj tą komendą fragi o 1.
  • +
  • -
  • 0

#3 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 06.01.2012 11:23

server_cmd(id, 

i co dalej?
  • +
  • -
  • 0

#4 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2012 11:35

komenda bf2_addkils z odpowiednio ustawionymi parametrami
  • +
  • -
  • 0

#5 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 06.01.2012 11:52

tylko teraz jak cały plugin przerobic?

server_cmd(id, bf2addkills 2)

  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2012 12:30


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
new hs_kills
public plugin_init()
{
register_plugin("X-Kills","1.3","Mini_Midget")

register_event("DeathMsg","deathmsg","ae")

hs_kills = register_cvar("amx_hs-kills", "2")
}
public deathmsg(id)
{
new id = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new headshot = read_data(3)

new frags = get_user_frags(id)
new hsKills = get_pcvar_num(hs_kills) -1
new name[33];
get_user_name(id,name,33);

if (!is_user_alive(id) || !headshot )
return PLUGIN_CONTINUE

if (get_user_team(id) == !get_user_team(victim))
client_cmd(id, "bf2_addkills \"%s\" %d", name, get_cvar_num("amx_hs-kills")-1);

return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 1

#7 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 06.01.2012 12:44

błędy są przy kompilacji
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Tag mismatch on line 27
Error: Undefined symbol "s" on line 28
Warning: Loose indentation on line 28
Error: Invalid expression, assumed zero on line 28
Warning: Expression has no effect on line 28
Warning: Expression has no effect on line 28
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 28
Error: Too many error messages on one line on line 28

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Program Files (x86)\AMX Mod X\amxxstudio\Untitled.amx (compile failed).

Usunalem ; i jest teraz tylko to Error: Undefined symbol "s" on line 28

Użytkownik Kogut edytował ten post 06.01.2012 13:12

  • +
  • -
  • 0

#8 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2012 13:27

Kompilujesz notepadem czy amxxstudio ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 06.01.2012 13:30

amxxstudio
  • +
  • -
  • 0

#10 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2012 14:26


#include <amxmodx>

new hs_kills

public plugin_init()
{
register_plugin("X-Kills","1.3","Mini_Midget")

register_event("DeathMsg","deathmsg","ae")

hs_kills = register_cvar("amx_hs-kills", "2")
}
public deathmsg(id)
{
new id = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new headshot = read_data(3)
new name[33];
get_user_name(id,name,32);

if (!is_user_alive(id) || !headshot)
return PLUGIN_CONTINUE

if (get_user_team(id) != get_user_team(victim))
server_cmd("bf2_addkills ^"%s^" ^"%d^"", name, get_pcvar_num(hs_kills));

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

#11 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2012 15:00

Racja pomyiliłem \" z ^"
  • +
  • -
  • 0

#12 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 08.01.2012 15:06

teraz nie daje w ogóle 2 fragów za hs

refresh

refresh

Użytkownik Kogut edytował ten post 06.01.2012 17:04

  • +
  • -
  • 0

#13 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 09.01.2012 17:34

#include <amxmodx>
#include <fun>
new hs_kills
public plugin_init(){
register_plugin("X-Kills","1.3","Mini_Midget")

register_event("DeathMsg","deathmsg","ae")

hs_kills = register_cvar("amx_hs-kills", "2")
}
public deathmsg(id){
new id = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new headshot = read_data(3)
new name[33];
get_user_name(id,name,32);

new frags = get_user_frags(id)

if (!is_user_alive(id) || !headshot)
  return PLUGIN_CONTINUE

if (get_user_team(id) != get_user_team(victim)){
  server_cmd("bf2_addkills ^"%s^" ^"%d^"", name, get_pcvar_num(hs_kills));
  set_user_frags(id, frags + get_pcvar_num(hs_kills))
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

[warn='Kompilacja']Tu masz już skompilowany plugin:
http://amxx.pl/kompi...ame=x-kills.sma[/warn]

Użytkownik FetaGreen edytował ten post 09.01.2012 17:38

  • +
  • -
  • 1

#14 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 09.01.2012 18:33

dzięki zaraz sprawdze
ogolnie 2 fragi daje a do bf2 1;/
to wina bf2_addkills wie ktoś jaka komenda będzie dawać fragi również do bf2?

Użytkownik Kogut edytował ten post 12.01.2012 17:27

  • +
  • -
  • 0

#15 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.01.2012 21:00

musisz to dodac w bf2 ;), po prostu polaczyc bf2+tego plugina ;)
  • +
  • -
  • 0

#16 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 15.01.2012 21:16

tylko ja chcialem by te fragi byly w danych godzinach;/ dodac ten kod do bf2ranku?
  • +
  • -
  • 0

#17 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.01.2012 21:19

jak umiejetnie dodasz to nawet sobie czasowo to ustawisz :)
  • +
  • -
  • 0

#18 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 16.01.2012 12:50

dodałem i nadal do bf2ranku działa łap sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#19 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 16.01.2012 16:10

bo tego w sma nie miales dodawac? bf2 juz ma swoj event deathmsg i tam to masz ladnie polaczyc
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych