Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zatrute pociski dodanie efektów wizualnych

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 04.01.2012 22:38

Witam!

Czy potrafiłby ktoś dorobić do tego perku jakieś efekty wizualne? nie wiem, koleś się zielony robi np.


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
#define TASK_ZATRUCIE 555
new const perk_name[] = "Zatrute Naboje";
new const perk_desc[] = "1/2 szansy na zatrucie przeciwnika";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Noname");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(task_exists(id + TASK_ZATRUCIE))
remove_task(id + TASK_ZATRUCIE)
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(victim, ifinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{

if(!is_user_connected(attacker) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[attacker])
{
new szansa = 20 //Zmieniasz 50 na swoja liczbe (w procentach), czyli teraz jest 25
if(random_num(1, 100) <= szansa)
{
Zatrucie(victim, 30.0);
}
}

return HAM_IGNORED;
}
public Zatrucie(id, Float:czas)
{
new powtarzaj = floatround(czas / 5.0);
set_task(5.0, "OdejmijHp", id+TASK_ZATRUCIE, _, _, "b", powtarzaj);
}
public OdejmijHP(id)
{
id -= TASK_ZATRUCIE;
fakedamage(id, "Zatrucie", 7.0, DMG_ACID)
}

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych