Czy potrafiłby ktoś dorobić do tego perku jakieś efekty wizualne? nie wiem, koleś się zielony robi np.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
#define TASK_ZATRUCIE 555
new const perk_name[] = "Zatrute Naboje";
new const perk_desc[] = "1/2 szansy na zatrucie przeciwnika";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Noname");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(task_exists(id + TASK_ZATRUCIE))
remove_task(id + TASK_ZATRUCIE)
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(victim, ifinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(attacker) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[attacker])
{
new szansa = 20 //Zmieniasz 50 na swoja liczbe (w procentach), czyli teraz jest 25
if(random_num(1, 100) <= szansa)
{
Zatrucie(victim, 30.0);
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public Zatrucie(id, Float:czas)
{
new powtarzaj = floatround(czas / 5.0);
set_task(5.0, "OdejmijHp", id+TASK_ZATRUCIE, _, _, "b", powtarzaj);
}
public OdejmijHP(id)
{
id -= TASK_ZATRUCIE;
fakedamage(id, "Zatrucie", 7.0, DMG_ACID)
}