Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklep do Biohazardu. Naliczanie pkt. - Problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.01.2012 15:47

Daje kod *.sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <biohazard>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Menu bio"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BeNq!"

new gravity_time[33]
new godmode_time[33]
new name[33]
new speed_time[33]
new gSyncMessage
new SyncObject
new SyncObject2
new SyncObject3
new SyncObject4
new punkty_czlowieka[33]
new punkty_zombie[33]
new SpeedsCvars

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /shop", "menu")
register_clcmd("chooseteam", "pokaz_menu")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "dmg")
gSyncMessage = CreateHudSyncObj()
set_task(60.0,"info",_,_,_,"b")
SpeedsCvars = register_cvar ( "biohazard_speed", "400.0")
SyncObject = CreateHudSyncObj()
SyncObject2 = CreateHudSyncObj()
SyncObject3 = CreateHudSyncObj()
SyncObject4 = CreateHudSyncObj()
}

public pokaz_menu(id)
{
menu(id)
return PLUGIN_HANDLED
}

public info(id)
{
ColorChat(0,GREEN,"^x01[^x03ZM^x01] Nacisnij^x04 M^x01, aby skorzystac ze^x03 sklepu")
}

public menu(id)
{
if(!game_started())
{
ColorChat(id, GREEN, "^x01[^x04ZM^x01] Poczekaj na jakiegos^x03 zombie")
return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(!is_user_zombie(id))
{
set_hudmessage(000, 255, 000, 0.9, 0.0, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, 4)
ShowSyncHudMsg(id, SyncObject, "Punkty: %i", punkty_czlowieka[id])

new menu = menu_create("\rSklep czlowiek:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "Napalm Nade -\y 1000 $", "1", 0)
menu_additem(menu, "Frost Nade -\y 1000 $", "2", 0)
menu_additem(menu, "Grawitacja -\y 3000 $", "3", 0)
menu_additem(menu, "Pistolet P228 \y2x \rwieksze obrazenia -\y 1500$", "4", 0)
menu_additem(menu, "Bron M249 \y3x \rwieksze obrazenia -\y 2500$", "5", 0)
menu_additem(menu, "AutoKampa \y4x \rwieksze obrazenia -\y 3500$", "6", 0)
menu_additem(menu, "SuperSpeed -\y 3500$", "7", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
}
else if(is_user_zombie(id))
{
set_hudmessage(255, 000, 000, 0.9, 0.0, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, 4)
ShowSyncHudMsg(id, SyncObject2, "Punkty: %i", punkty_zombie[id])

new menu1 = menu_create("\rSklep zombie:", "wybieranie2")
menu_additem(menu1, "Szalenstwo -\y 1500$", "7", 0)
menu_additem(menu1, "Extra HP -\y 2500$", "8", 0)
menu_additem(menu1, "SuperSpeed -\y 3500$", "9", 0)

menu_setprop(menu1, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu1, 0)

// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.else
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
new koszt = 1000
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie NapalmNades")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt)
}
case 2:{
new koszt = 1000
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomslnie FrostNades")
give_item(id, "weapon_flashbang")
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt)
}
case 3:{
new koszt = 3000
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie Grawitacje")
set_user_gravity(id, 0.25)
gravity_time[id] = 15
set_task(1.0, "disable_gravity", 56465+id, "", 0, "b")
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt)
}
case 4:{
new koszt = 1500
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie P228 z 2x wiekszymi obrazeniami")
give_item(id, "weapon_p228")
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt)
}
case 5:{
new koszt = 2500
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie M249 z 3x wiekszymi obrazeniami")
give_item(id, "weapon_m249")
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt)
}
case 6:{
new koszt = 3500
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie AutoKampe z 4x wiekszymi obrazeniami")
give_item(id, "weapon_g3sg1")
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt)
}
case 7:{
new koszt = 3500
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie SuperSpeed")
fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + 150)
speed_time[id] = 20
set_task(1.0, "disable_speed", 56465+id, "", 0, "b")
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public wybieranie2(id, menu1, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu1)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu1, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:{
new koszt = 1500
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles Szalenstwo")
fm_set_user_godmode(id,1)
godmode_time[id] = 8
set_task(1.0, "disable_godmode", 56465+id, "", 0, "b")
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt)
}
case 2:{
new koszt = 2500
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie Health")
new zycie = get_user_health(id)
set_user_health(id, zycie +1000)
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt)
}
case 3:{
new koszt = 3500
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie Super Speed")
fm_set_user_maxspeed( id, get_pcvar_float( SpeedsCvars ) )
speed_time[id] = 20
set_task(1.0, "disable_speed", 56465+id, "", 0, "b")
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt)
}
}
menu_destroy(menu1)
return PLUGIN_HANDLED
}

public disable_gravity(taskid)
{
new id = taskid-56465
if(gravity_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d Grawitacji", gravity_time[id])
gravity_time[id]--
}
else
{
get_user_name(id, name, 32)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.63, 2, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id,"Straciles Grawitacje..",name)
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
remove_task(taskid)
}
}

public disable_godmode(taskid)
{
new id = taskid-56465
if(godmode_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d godmode", godmode_time[id])
godmode_time[id]--
}
else
{
set_user_health(id, 99)
fm_set_user_godmode(id)
remove_task(taskid)
}
}

public disable_speed(taskid)
{
new id = taskid-56465
if(speed_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id,gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d Super Speedu", speed_time[id])
speed_time[id]--
}
else
{
fm_set_user_maxspeed(id, 1.0)
remove_task(taskid)
}
}

public dmg(this, idinflictor, idattacker, Float:damage)
{
if(is_user_zombie(this) && !is_user_zombie(idattacker))
{
set_hudmessage(000, 255, 000, 0.9, 0.0, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, 4)
ShowSyncHudMsg(idattacker, SyncObject3, "Punkty: %i", punkty_czlowieka[idattacker])
punkty_czlowieka[idattacker] += floatround(damage)
}
return HAM_HANDLED
}

public event_infect(kto, kogo)
{
if(is_user_connected(kto) && is_user_connected(kogo) && !is_user_zombie(kogo))
{
set_hudmessage(255, 000, 000, 0.9, 0.0, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, 4)
ShowSyncHudMsg(kto, SyncObject4, "Punkty: %i", punkty_zombie[kto])
punkty_zombie[kto] +=1
}
}



Problemy:
- Nie dodaje pkt ani zombie ani czlowiekowi
- Zombie jest odporne na dmg od czlowieka (Odpycha go ale nie zadaje dmg)
- Menu zombie wyświetla się lecz po wciśnieciu czegokolwiek zamyka się i nic nie kupuje.

Potrzebne:
- 1 pkt człowieka za 1 dmg zabrany Zombie
- 1 pkt zombie za zarażenie człowieka


Proszę o pomoc.

Użytkownik patryk1345 edytował ten post 04.01.2012 15:48

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych