Mam dziwny przypadek na moim serwerze cod mod.
A mianowicie w klasie generał mam zastąpione modele. Wszystko jest oki lecz serwer się crashuje.
Oto wycinek z konsoli serwera.
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/CodG/G/p_rk47.mdl not precached FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/CodG/G/p_rk47.mdl not precached email debug.log to [email protected] Tue Jan 3 21:44:22 CET 2012: Server restart in 10 seconds
A oto dowód iż mam wgrana dobra sciezke do modelu.
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <xs> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <colorchat> new const nazwa[] = "General (Premium)"; new const opis[] = "Dostaje RK 47"; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new const WEAPON_V_MDL[] = "models/CodG/G/v_rk47.mdl"; new const WEAPON_P_MDL[] = "models/CodG/G/p_rk47.mdl"; new const g_w_blast[] = "models/CodG/G/w_rk47.mdl"; const m_pPlayer = 41; const m_flNextSecondaryAttack = 47; const m_flNextPrimaryAttack = 46; #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_maxplayers ) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new g_hasZoom[33]; new damage_weapon, weapon_recoil, weapon_explo_distance, weapon_m203_damage, weapon_m203_ammo; new g_maxplayers; new bool:ma_klase[33]; new Float:cl_pushangle[33][3]; new Float: g_LastThrow[33]; new g_spriteBlast; new g_iM4A1; new g_M203ammo[33]; new szClip, szAmmo; public plugin_init() {
Bardzo proszę o pomoc gdyż już nie mam pojęcia co jest grane.