Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodanie 1/1 z HE, AWP w klasie Snajper

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ranny Ptaszek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:113
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Stolica ;]
Offline

Napisano 04.01.2012 13:01

Witam :)

Mógłby ktoś zrobić, aby ta klasa miała 1/1 z AWP oraz 1/1 z HE? Także jest chyba mały błąd z niewidzialnością na kucaniu, tak więc gdyby ktoś mógł zerknąć :)


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[] = "Ma 1/2 z AWP oraz mniej widoczna podczas kucania";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Wyszkolony Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Oczywiście, za każdą pomoc lecą plusy!



P.S.
Co oznacza "public CmdStart(id, uc_handle)"? To jakiś podwójny skok czy co? :)

Odświeżam

Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 03.01.2012 14:36

  • +
  • -
  • 0

#2 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.01.2012 13:28

chcesz do tej klasy 2 multi jumpy czy nie?

#3 Ranny Ptaszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:113
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Stolica ;]
Offline

Napisano 04.01.2012 13:29

Co oznacza "public CmdStart(id, uc_handle)"? To jakiś podwójny skok czy co?


To oznacza ten multi jump? Jeżeli tak, to niech zostanie :)
  • +
  • -
  • 0

#4 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.01.2012 13:45

masz i od razu pisz czy działA:

ps ja ci NIE dałem multiego (chcesz czy nie bo jak tak to dodam)

Załączone pliki



#5 Ranny Ptaszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:113
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Stolica ;]
Offline

Napisano 04.01.2012 13:55

Możesz dodać :)


P.S.

Co oznacza "public CmdStart(id, uc_handle)"? To jakiś podwójny skok czy co?


  • +
  • -
  • 0

#6 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.01.2012 14:18

może być 1/2 z he bo innaczej ni umiem

#7 Ranny Ptaszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:113
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Stolica ;]
Offline

Napisano 04.01.2012 14:20

Czyli w końcu co dodajesz? AWP 1/1, HE 1/2 oraz Multi Jump?
  • +
  • -
  • 0

#8 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.01.2012 14:21

tak

#9 Ranny Ptaszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:113
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Stolica ;]
Offline

Napisano 04.01.2012 14:23

To możesz dać aktualne .sma? :)
  • +
  • -
  • 0

#10 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 04.01.2012 14:25

1/1 z HE.

1. Includujesz <hamsandwich>

2. Pod bibliotekami dodajesz
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
3. Rejestrujesz w plugin_init

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

4. Dodajesz na końcu:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
		
		if(damagebits & DMG_HEGRENADE)
		{	  
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		}
		
		return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#11 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.01.2012 14:55

ok masz jak chciałeś 2 multi 1/1 awp 1/1 he

ps.thx shark i tak o tym wiedziałem ale zapomniałem dodać jeszcze 1 linijke :)

taa... :P (shark załużmy że to twoja zasługa) :)
sharkowy (04.01.2012 14:51):
Ta...

Załączone pliki


Użytkownik PRoMEN edytował ten post 04.01.2012 14:44






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych