Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Perki

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Back.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 31.12.2011 00:12

1.Egida Achillesa
Opis:Nie odczuwasz obrażeń w plecy.
2.Mistrzostwo
Opis:Masz +10 dmg z każdej broni.
Tylko tyle jutro edytuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 31.12.2011 00:18

Tego pierwszego nie zrobię bo nie umiem ale łap ten drugi:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Mistrzostwo";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 10 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#3 Back.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 31.12.2011 21:41

Ok 2 seria.
1.Trop
Opis:Widzisz ślady wroga.
2.Mózg Archimedesa
Opis:Masz +20 do int.
3.Nomexowa Tarcza
Opis:Masz 1/2 szansy na zabranie 5 hp przeciwnikowi.
4.Odbicie Lustrzane
Opis:Masz 1/3 szansy na oślepienie wroga.
  • +
  • -
  • 0

#4 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.12.2011 21:46

2.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Mozg Archimedesa";
new const perk_desc[] = "Dostajesz +20 w incie";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+20);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-20);
}


3.
#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Odbicie lustrzane";
new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szans na oslepienie wroga";

new g_msg_screenfade;

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = 3;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}


1. o co ci chodzi konkretnie?
  • +
  • -
  • 1

#5 Back.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 01.01.2012 00:21

dzięki all.Bd +.
O to chodzi:Przeciwnik strzela ci w plecy a ty nie tracisz hp.

3 seria.
1.Niewola Kościuszki
Opis:Masz Ubranie wroga.
2.Zdrapka
Opis:Masz +500 za zabójstwo i +1000 za hs.
3.Powrót hajta
Opis:Masz m4 i +12 dmg z niego.
4.Dorobek Sutenera
Opis:Możesz sprzedać broń(komenda /sell)
5.Ucho szpiega
Opis:Widzisz co piszą i mówią wrogowie.
6.Terminator
Opis:Masz M4,AK47 i krowę.
7.Ciapek
Opis:Gdy kogoś trafisz przez 5 sekund nie widzi celownika.
  • +
  • -
  • 0

#6 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.01.2012 11:27

na razie masz tyle : :)

Załączone pliki


Użytkownik PRoMEN edytował ten post 02.01.2012 13:57


#7 Back.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 01.01.2012 20:24

dalej nie mogę

Ref
  • +
  • -
  • 0

#8 Back.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 19.01.2012 16:11

refresh

Ref

ref
  • +
  • -
  • 0

#9 *RefresH*

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Lamernia
Offline

Napisano 19.01.2012 16:48

cvary:

SW_enabled (domyślnie: 1) - włącza/wyłącza plugin
SW_buyzone (domyślnie: 0) - jeśli jest inna wartosc niż 0 gracze muszą znajdowac się w strefie kupowania alby sprzedac broń
SW_annonce (domyślnie: 120) - czas przed którym plugin wysyła zawiadomienie; jeśli 0 -nie wysyła wcale
SW_divide (domyślnie: 2) - NIE USTAWIAC NA 0. Ustala ile pieniędzy dostaniesz za sprzedaż broni (1 - dostajesz całą wartośc broni, 2 - dostajesz połowę wartości broni, 3 - dostajesz 1/3 wartości broni itd.)


perk:

pisz jak cuś będzie ni tak ;)

Załączone pliki


Użytkownik *RefresH* edytował ten post 19.01.2012 16:49






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych