Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

zwiększanie szybkości strzelania wraz z inteligencją

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 30.12.2011 19:21

Witam!

Chcę zrobić klasę jak w temacie. wszystko dobrze oprócz jednej linijki
static Float:fSpeedMultiplier = 1.0 ;
tak jest standardowo.
Można by wstawić:
static Float:fSpeedMultiplier = (1-(inteligencja/400));
mam ograniczone statystyki, więc zero nie może wypaść ale tak mi mówi kompilator ;<

codclass_zawodowiec.sma(47) : error 008: must be a constant expression; assumed zero

jak inaczej zastąpić tamto wyrażenie? dodam, iż ma zwiększać szybkość strzelania 1% na 4 punkty inteligencji.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>

new const nazwa[]   = "Zawodowiec";
new const opis[]    = "4int(+1% do szybkosci strzelania)";
new const bronie    = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public eventCurWeapon(id)
{
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE

        new iWeapon = read_data(2);
        new iEnt;

        static Float:fSpeedMultiplier = (0.001 + (1-(inteligencja/400)));

        if(iWeapon == CSW_FAMAS)
        {
                iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id)

                set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
                set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
        }
 if(iWeapon == CSW_GALI)
        {
                iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_gali", id)

                set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
                set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
        }


        return PLUGIN_CONTINUE
}

chyba, że zna ktoś inny sposób na załatwienie tego problemu.

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 31.12.2011 16:09

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych