Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

CodFinal Model noza

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 luki02006

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 30.12.2011 06:25

Witam mam taki problem iż chciał bym zmienić danej klasie wygląd noża ale nie potrafię ogarnąć tego w kodzie;/
Wzorowałem się na http://amxx.pl/topic...dla-klasperkow/ i z palną bronią mi wychodziło lecz z nożem już nie;/
więc mam pytanie.
Jak to zrobić ?

Witam mam taki problem iż chciał bym zmienić danej klasie wygląd noża ale nie potrafię ogarnąć tego w kodzie;/
Wzorowałem się na http://amxx.pl/topic...dla-klasperkow/ i z palną bronią mi wychodziło lecz z nożem już nie;/
więc mam pytanie.
Jak to zrobić ?


  • +
  • -
  • 0

#2 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.12.2011 08:10

podaj sma.
  • +
  • -
  • 0

#3 luki02006

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 30.12.2011 17:31

Po co ci sma, jak mi potrzebny kod odpowiedzialny za zmianę wyglądu noża? tu ci moje sma nie jest potrzebne, z resztą problem nie leży w sma.
  • +
  • -
  • 0

#4 Okey

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:63
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:bialystok
Offline

Napisano 30.12.2011 17:35

luki02006 wlasnie ze jest potrzebne bo jak piszesz ze ci nie wychodzi z nozem to mozemy zobaczyc jaki blad robisz
  • +
  • -
  • 0

#5 luki02006

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 31.12.2011 12:53

W pierwszym poscie macie na jakim kodzie sie wzorowałem więc chyba to, to samo co moje sma, a moje problemy sa również opisane w pierwszym poscie.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Nazwa";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/katana.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/katana.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
}

  • +
  • -
  • 0

#6 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.12.2011 14:57

Try.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Nazwa";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/katana.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/katana.mdl")
}
}
}


  • +
  • -
  • 0

#7 luki02006

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 01.01.2012 18:31

działa :) + Leci.
Nie chcę tworzyć nowego tematu, wiec tu spytam.
Bo jak dodaje grawitacje i niewidzialność po przez generator klas amxx.pl. to niewidzialność nie działa jak się zmieni broń + grawitacja nie działa kompletnie.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych