Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

[ROZWIĄZANE] Opis cvarów

PokeMod pokemod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 29.12.2011 22:10

Witam, mam pytanie czy ktoś może posiada spis wszystkich cvarów i ich spolszczenia z tego tematu? http://amxx.pl/topic...est-for-public/
Przydały by się bardzo bo ludzie dostają 1 expa za zabicie i chciałbym to zmienić :)
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 31.12.2011 10:01

W pokemodzie jest tak zrobione, że jak zabijesz gracza, którego aktywny pokemon ma poziom 1 to dostajesz 1 exp, a jeżeli jego aktywny pokemon ma poziom np. 250 to dostajesz 250 exp.
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 31.12.2011 11:40

Ok, dzięki a z tymi cvarami dało by rade? :)
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 31.12.2011 17:25

pm_pokemod 1 //włącza lub wyłącza pokemoda(1=włącza, 0=wyłącza)
pm_admin m //jaką flagę musi mieć admin aby miał dostęp do cvar'ów pokemoda
pm_save 1 //włącza lub wyłącza zapis exp'a graczom(1=włącza, 0=wyłącz)
pm_xpsavedays 365 //ile dni ma zapisywać expa przed skasowaniem go
pm_safari_mode 0 //włącz lub wyłącza Safari Mode (1=włącza, 0=wyłącza)
pm_debug 0 //włącza lub wyłącza wysyłanie błędnych wiadomości Pokemoda(1=włącza, 0=wyłącza)
pm_debug_key //tylko pokazuje komunikaty o błędach z tym w nim
pm_wild 0 //jak wielu ludzi potrzeba by włączyć Wild Mode
pm_wild_level 30 //maxymalny level jaki dziki pokemon może mieć(0 by wyłączyć)
pm_maxhp 255 //maxymalne życie
pm_maxarmor 255 //maxymalny armor
pm_botsays 1 //turns on bot radio commands when they choose/buy a pokemon/item
pm_pokecenter 200 //ustaw na 0 jeśli nie chcesz aby NPC's(Oak) się pojawiało na mapie. W przeciwnym wypadku to jtes dystans, z którego można korzystac u Oak'a
pm_oak ab //Proporcje Oaka (a = pokemart, b = heal, c = team specific)
pm_oakhp 0 //ile hp ma mieć Oak(ustaw 0 by był nieśmiertelny)
pm_pokeballs 1 //czy mają pojawiać się pokeballe z pokemonami na respie(1=tak, 0=nie)
pm_buytime 0.0 //czas w którym możesz kupić coś u Oak'a, ustaw 0 by czas kupowania był nieskończony
pm_itemtime 30.0 //itemy znikają po tym czasie, ustaw 0 by itemy znikały na koniec rundy
pm_pokemart_open 1 //umożliwia zakup u Oak'a(1=włącza, 0=wyłącz)
pm_ffa 0 //robi aby pokemod działał z FFA
pm_burntime 5 //ile czasu będzie się palił gracz, jak zostanie podpalony przez pokemona
pm_burndamage 5 //ile obrażeń ma zadawać ogień podpalonemu graczu co sekunde
pm_waterheal 3 //ile leczy hp co sekunde w wodzie(jeśli używasz wodnego pokemona)
pm_poisondamage 2 //ile czasu będzie się truł gracz, jak zostanie otruty przez pokemona
pm_poisontime 10 //ile obrażeń ma zadawać trucizna otrutemu graczu co sekunde
pm_sleeptime 3 //ile czasu gracz będzie spał, gdy zostanie uśpiony
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 31.12.2011 21:51

Dzięki wielkie, można dać zamek :)
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 31.12.2011 22:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod, pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych