Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Proźba o następną klasę premium

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 19602

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 30.12.2011 11:03

Witam

Proszę o zrobienie takiej klasy premium:

Rambo (Premium)

Zdrowia 70
Wytrzymałości 70
Kondycji 70
Inteligencji 70
Opis
Ma 70 dodatkowych dmg 2 pioruny (uzycie klawiszem e) 70 hp i pełen magazynek za każde zabójstwo
Bronie m4a1 pistolety deagle
Pod flagę D


daje +++

Użytkownik goldenkill edytował ten post 30.12.2011 11:07


#2 PAW

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Muszyna
Offline

Napisano 30.12.2011 12:13

Proszę,

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Posiada 70 dodatkowych dmg 2 pioruny (uzycie klawiszem e) 70 hp i pełen magazynek za każde zabójstwo";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 70;
new const wytrzymalosc = 70;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PAW");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo] Klasa by PAW. Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_blyskawic[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika


Jesteśmy już na fb, Kliknij lubie TO!


http://www.facebook....228720127200969

#3 19602

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 30.12.2011 12:32

napisz jeszcze raz i daj 80 dmg i żeby widać było błyskawice

#4 PAW

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Muszyna
Offline

Napisano 30.12.2011 12:49

Korekta,

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Rambo (Rambo)";
new const opis[] = "Posiada 80 dodatkowych dmg 2 pioruny (uzycie klawiszem e) 70 hp i pełen magazynek za każde zabójstwo";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 70;
new const wytrzymalosc = 70;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PAW");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo] Klasa by PAW. Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_blyskawic[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 80.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == true) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}

  • +
  • -
  • 2

Dołączona grafika


Jesteśmy już na fb, Kliknij lubie TO!


http://www.facebook....228720127200969





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych