Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja do sklepu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 H.W.D.P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:92
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Worcław
Offline

Napisano 29.12.2011 19:33

Witam .! jak będzie wyglądać funkcja do sklepu (CoD NowY) ,że można sprzedać perka i dostaje się +5 monet .?

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 29.12.2011 21:20

np. tam gdzie masz dodanie kasy za sprzedanie wpisz np. Moneta[id] += 5; i wtedy doda 5 monet, powiedziałbym gdzie dokładnie jakbys dał .sma
  • +
  • -
  • 1

#3 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 29.12.2011 22:18

monety[id] += 5;
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;


lub dla nowego codmoda

monety[id] += 5;
cod_set_user_perk(id, 0, 0)

  • +
  • -
  • 1

#4 H.W.D.P

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:92
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Worcław
Offline

Napisano 30.12.2011 10:02

Czyli będzie sprzedaj perka.Wywali mu perka a dostanie +5 monet?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

new d_apteczka, d_defuser, d_doswiadczenie, m_exp1, m_exp2, m_exp3, m_losowe, m_sprzedaj;

#define PLUGIN "Sklep"
#define VERSION "6.1"
#define AUTHOR "H.W.D.P"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
}

public Sklep(id)
{
	new tytul[25], dolary[25], monety[25];
	format(tytul, 24, "\Y~~~~~\rSKLEP\y~~~~~");
	formatex(dolary, 64, "Place \rDolarami");
	formatex(monety, 64, "Place \rMonetami");
	
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, dolary, "1");
	menu_additem(menu, monety, "1");
	menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			SklepDolary(id)
		}
		case 1:
		{
			SklepMonety(id)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public SklepDolary(id)
{
	
	
	d_apteczka = get_cvar_num("shop_apteczka");
	d_defuser = get_cvar_num("shop_defuser");
	d_doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
	
	new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65];
	format(tytul, 24, "\rSklep by \yH.W.D.P");
	formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\r 6000$", d_apteczka);
	formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\r 100$", d_defuser);
	formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\r 16000$", d_doswiadczenie);
	
	new menu = menu_create(tytul, "SklepDolary_Handler");
	menu_additem(menu, apt, "1");
	menu_additem(menu, def, "1");
	menu_additem(menu, dos, "1");
	menu_display(id, menu);
	
}

public SklepDolary_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 6000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-6000);
				set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
				client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles 150 HP .!");
			}
			if(kasa < 6000)
				ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04hajsu .!");
			
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 100)
			{
				give_item(id, "item_thighpack")
				cs_set_user_money(id, kasa-10);
				client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania .!");
			}
			if(kasa < 100)
				 ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04hajsu .!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 16000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-16000);
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 350);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(0,GREEN, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy .!);
			}
			if(kasa < 16000)
				 ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04hajsu .!");
			
			
			
		}
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public SklepMonety(id)
{
	
	
	m_exp1 = get_cvar_num("shop_c_exp1");
	m_exp2 = get_cvar_num("shop_c_exp2");
	m_exp3 = get_cvar_num("shop_c_exp3");
	m_losowe = get_cvar_num("shop_c_losowe");
	m_sprzedaj = get_cvar_num("shop_c_sprzedaj");
	
	new tytul[25], exp1[65], exp2[65], exp3[65], los[65], spr[65];
	format(tytul, 24, "\rSklep by \yH.W.D.P");
	formatex(exp1, 64, "200 expa : \r10 \yMonet", m_exp1);
	formatex(exp2, 64, "300 expa : \r15 \yMonet", m_exp2);
	formatex(exp3, 64, "500 expa : \r25 \yMonet", m_exp3);
	formatex(los, 64, "Losowe Perki : \r10 \yMonet", m_losowe);
	formatex(spr, 64, "Sprzedaj Perki : \r+5 \yMonet", m_sprzedaj);
	
	new menu = menu_create(tytul, "SklepMonety_Handler");
	menu_additem(menu, exp1, "1");
	menu_additem(menu, exp2, "1");
	menu_additem(menu, exp3, "1");
	menu_additem(menu, los, "1");
	menu_additem(menu, spr, "1");
	menu_display(id, menu);
	
}

public SklepMonety_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= m_exp1)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-m_exp1);
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				cod_set_user_xp(id, exp+200)
				client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales 200 EXP'a .!");
			}
			if(kasa < m_exp1)
				ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= m_exp2)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-m_exp1);
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				cod_set_user_xp(id, exp+300)
				client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales 300 EXP'a .!");
			}
			if(kasa < m_exp2)
				ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= m_exp3)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-m_exp1);
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				cod_set_user_xp(id, exp+500)
				client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales 500 EXP'a .!");
			}
			if(kasa < m_exp3)
				ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= m_sprzedaj)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales +5 monet .!");
			}
			if(kasa <m_sprzedaj)
				ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= m_losowe)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-m_losowe);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!");
			}
			if(kasa < m_losowe)
				ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet!");
			
			
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

Użytkownik H.W.D.P edytował ten post 30.12.2011 10:04


#5 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 30.12.2011 10:12

if(kasa >= m_sprzedaj)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales +5 monet .!");

jeśli dodasz tutaj np. Monety[id] += 5; to tak
  • +
  • -
  • 1

#6 H.W.D.P

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:92
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Worcław
Offline

Napisano 30.12.2011 10:34

To cała funkcja sprzedaj perka będzie wyglądała tak o ? ^D^
if(kasa >= m_sprzedaj)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
Monety[id] += 5;
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales +5 monet .!");


#7 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 30.12.2011 11:03

Raczej tak (nie widze calego kodu :P na komorce i widze tylko polowe).
  • +
  • -
  • 0

#8 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 30.12.2011 13:54

HWDP, tak tylko że jednocześnie dostanie też oprócz monet kase, a żeby kasy nie było to usuń to:

cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych