Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Funkcja do sklepu
Temat rozp.
H.W.D.P
, 29.12.2011 19:33
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.12.2011 19:33
Witam .! jak będzie wyglądać funkcja do sklepu (CoD NowY) ,że można sprzedać perka i dostaje się +5 monet .?
#2
Napisano 29.12.2011 21:20
np. tam gdzie masz dodanie kasy za sprzedanie wpisz np. Moneta[id] += 5; i wtedy doda 5 monet, powiedziałbym gdzie dokładnie jakbys dał .sma
#3
Napisano 29.12.2011 22:18
monety[id] += 5;
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
lub dla nowego codmoda
monety[id] += 5;
cod_set_user_perk(id, 0, 0)
#4
Napisano 30.12.2011 10:02
Czyli będzie sprzedaj perka.Wywali mu perka a dostanie +5 monet?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> new d_apteczka, d_defuser, d_doswiadczenie, m_exp1, m_exp2, m_exp3, m_losowe, m_sprzedaj; #define PLUGIN "Sklep" #define VERSION "6.1" #define AUTHOR "H.W.D.P" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); } public Sklep(id) { new tytul[25], dolary[25], monety[25]; format(tytul, 24, "\Y~~~~~\rSKLEP\y~~~~~"); formatex(dolary, 64, "Place \rDolarami"); formatex(monety, 64, "Place \rMonetami"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, dolary, "1"); menu_additem(menu, monety, "1"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { SklepDolary(id) } case 1: { SklepMonety(id) } } return PLUGIN_CONTINUE; } public SklepDolary(id) { d_apteczka = get_cvar_num("shop_apteczka"); d_defuser = get_cvar_num("shop_defuser"); d_doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie"); new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65]; format(tytul, 24, "\rSklep by \yH.W.D.P"); formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\r 6000$", d_apteczka); formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\r 100$", d_defuser); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\r 16000$", d_doswiadczenie); new menu = menu_create(tytul, "SklepDolary_Handler"); menu_additem(menu, apt, "1"); menu_additem(menu, def, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_display(id, menu); } public SklepDolary_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cs_get_user_money(id); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 6000) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 ); client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles 150 HP .!"); } if(kasa < 6000) ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04hajsu .!"); } case 1: { if(kasa >= 100) { give_item(id, "item_thighpack") cs_set_user_money(id, kasa-10); client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania .!"); } if(kasa < 100) ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04hajsu .!"); } case 2: { if(kasa >= 16000) { cs_set_user_money(id, kasa-16000); new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 350); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(0,GREEN, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy .!); } if(kasa < 16000) ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04hajsu .!"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE } public SklepMonety(id) { m_exp1 = get_cvar_num("shop_c_exp1"); m_exp2 = get_cvar_num("shop_c_exp2"); m_exp3 = get_cvar_num("shop_c_exp3"); m_losowe = get_cvar_num("shop_c_losowe"); m_sprzedaj = get_cvar_num("shop_c_sprzedaj"); new tytul[25], exp1[65], exp2[65], exp3[65], los[65], spr[65]; format(tytul, 24, "\rSklep by \yH.W.D.P"); formatex(exp1, 64, "200 expa : \r10 \yMonet", m_exp1); formatex(exp2, 64, "300 expa : \r15 \yMonet", m_exp2); formatex(exp3, 64, "500 expa : \r25 \yMonet", m_exp3); formatex(los, 64, "Losowe Perki : \r10 \yMonet", m_losowe); formatex(spr, 64, "Sprzedaj Perki : \r+5 \yMonet", m_sprzedaj); new menu = menu_create(tytul, "SklepMonety_Handler"); menu_additem(menu, exp1, "1"); menu_additem(menu, exp2, "1"); menu_additem(menu, exp3, "1"); menu_additem(menu, los, "1"); menu_additem(menu, spr, "1"); menu_display(id, menu); } public SklepMonety_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cs_get_user_money(id); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= m_exp1) { cs_set_user_money(id, kasa-m_exp1); new exp = cod_get_user_xp(id); cod_set_user_xp(id, exp+200) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales 200 EXP'a .!"); } if(kasa < m_exp1) ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!"); } case 1: { if(kasa >= m_exp2) { cs_set_user_money(id, kasa-m_exp1); new exp = cod_get_user_xp(id); cod_set_user_xp(id, exp+300) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales 300 EXP'a .!"); } if(kasa < m_exp2) ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!"); } case 2: { if(kasa >= m_exp3) { cs_set_user_money(id, kasa-m_exp1); new exp = cod_get_user_xp(id); cod_set_user_xp(id, exp+500) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales 500 EXP'a .!"); } if(kasa < m_exp3) ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!"); } case 3: { if(kasa >= m_sprzedaj) { cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales +5 monet .!"); } if(kasa <m_sprzedaj) ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!"); } case 4: { if(kasa >= m_losowe) { cs_set_user_money(id, kasa-m_losowe); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!"); } if(kasa < m_losowe) ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet!"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownik H.W.D.P edytował ten post 30.12.2011 10:04
#5
Napisano 30.12.2011 10:12
jeśli dodasz tutaj np. Monety[id] += 5; to takif(kasa >= m_sprzedaj)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales +5 monet .!");
#6
Napisano 30.12.2011 10:34
To cała funkcja sprzedaj perka będzie wyglądała tak o ?
if(kasa >= m_sprzedaj) { cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); Monety[id] += 5; client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales +5 monet .!");
#7
Napisano 30.12.2011 11:03
Raczej tak (nie widze calego kodu na komorce i widze tylko polowe).
#8
Napisano 30.12.2011 13:54
HWDP, tak tylko że jednocześnie dostanie też oprócz monet kase, a żeby kasy nie było to usuń to:
cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych