Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z nożem w perkuPomocy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 qwert123654

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:85
  • Imię:Zohan
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.12.2011 17:11

Czy mogł by mi ktoś sprawdzić czy to jest dobrze napisane bo coś poknociłem i teraz gdy mam ten item a potem go dropne to dalej mam tylko noz

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Mutagen";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 2000 Hp i tylko noz.Podczas udezania przeciwnika wypada mu bron.Perk zanika na Komandosie i Samuraju";

new komandos_id;
new samuraj_id;

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
komandos_id = cod_get_classid("Komandos");
samuraj_id = cod_get_classid("Samuraj (Klasa Premium)");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == komandos_id)
if(cod_get_user_class(id) == samuraj_id)
return COD_STOP;
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+1000);
ma_perk[id] = true;
cs_set_user_model(id, "mutagen");
return COD_CONTINUE;

}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1000);
ma_perk[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_perk[id])
{
cs_set_user_model(id, "mutagen");
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/mutagen/mutagen.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon=get_user_weapon(id)
if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_perk[idattacker])
return;
if(random_num(1, 1) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych