Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Magiczny Pancerz i Magiczne Pociski


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 verman

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 29.12.2011 15:19

Witam! Mam na serwerze max level 401. Gdy gracz ustawi sobie inteligencje na 200 to magiczny pancerz i magiczne pociski ładują mu się ok. 0.5s. Czy da się jakoś zwiększyc czas ładowania magicznego pancerza i magicznych pocisków np. do 2,5s?
  • +
  • -
  • 0

#2 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 29.12.2011 17:22

Daj w funkcji pancerza, że czas ładowania nie może przekroczyć jakiegoś progu ( w tym wypadku 2.5s).
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 verman

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 30.12.2011 12:05

naprawdę tak mi pomogłeś. Proszę nie dodawac takich wypowiedzi bo tyle to i ja wiem.

REF!
  • +
  • -
  • 0

#4 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 30.12.2011 12:35

To daj sma ?

#5 verman

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 30.12.2011 15:08

yhy i co jeszcze? Skoro wiesz jak to zrobic to napisz, ja sobie dam wtedy rade.
  • +
  • -
  • 0

#6 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 30.12.2011 17:41

Daj w funkcji pancerza, że czas ładowania nie może przekroczyć jakiegoś progu ( w tym wypadku 2.5s).

proszę bardzo,

#7 verman

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 30.12.2011 19:21

proszę o nie nabijanie sobie postów! Odświeżam!
  • +
  • -
  • 0

#8 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 30.12.2011 19:24

znajdz

new Float: time_delay = xxx    //// tutaj zmieniasz ogólny licznik

a jesli do jakiejs klasy co laduje np pancerze (barbarzynca)

dajesz niżej



switch(player_class[id])
            {
                case Barbarzynca:time_delay*=2.0 /// bedzie posiadał 2x wolniejsze ladowanie na nozu
                }

jesli posiadasz juz ten switch dodaj tylko

case Barbarzynca:time_delay*=2.0 /// bedzie posiadał 2x wolniejsze ladowanie na nozu

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych