#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <engine> #include <colorchat> new const perk_name[] = "Predator"; new const perk_desc[] = "Dostajesz predatora na runde"; new bool:ma_perk[33], user_controllsem[33], bool:predator[33], sprite_blast, cache_trail; public plugin_init() { cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_touch("predator_ent", "*", "touchedpredator"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); cache_trail = precache_model("sprites/smoke.spr"); precache_model("models/cod_predator.mdl"); } public cod_perk_enabled(id) { predator[id] = true; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public ResetHUD(id) { if(ma_perk[id]) { set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 127); predator[id] = true; } } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id) || !predator[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3]; velocity_by_aim(id, 700, Velocity); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin); entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle); Angle[0] *= -1.0; new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "predator_ent"); entity_set_model(ent, "models/cod_predator.mdl"); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 5); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_origin(ent, Origin); entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle); message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_BEAMFOLLOW); write_short(ent); write_short(cache_trail); write_byte(10); write_byte(5); write_byte(205); write_byte(237); write_byte(163); write_byte(200); message_end(); predator[id] = false; attach_view(id, ent); user_controllsem[id] = ent; return PLUGIN_CONTINUE; } public PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(user_controllsem[id]) { new ent = user_controllsem[id]; if(is_valid_ent(ent)) { new Float:Velocity[3], Float:Angle[3]; velocity_by_aim(id, 500, Velocity); entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle); entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle); } else attach_view(id, id); } return FMRES_IGNORED; } public touchedpredator(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); bombs_explode(ent, 220.0, 400.0); attach_view(owner, owner); user_controllsem[owner] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin); entOrigin[2] += 1.0; new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32); for(new i=0; i < numfound; i++) { new victim = entlist[i]; if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim)) continue; entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin); fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien)); fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim); if(fDamage>0.0) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, DMG_BULLET); } message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(floatround(entOrigin[0])); write_coord(floatround(entOrigin[1])); write_coord(floatround(entOrigin[2])); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); remove_entity(ent); } stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent) { new Float:fOrigin[3] new tr new Float:fFraction entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, 0, tr) get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction) if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent) return 1.0 return 0.6 }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.12.2011 20:29
Dałem perk predator nie działa tzn jak nacisne klawisze to nie wylatuje pocisk
#3
Napisano 28.12.2011 20:59
nadal to samo
#4
Napisano 28.12.2011 21:37
logi?
#5
Napisano 29.12.2011 10:34
wlasnie czysto naciskam e i d*pa nic nie leci
pomoze ktos ?
dobra poradzilem sobie mozna zamknac
pomoze ktos ?
dobra poradzilem sobie mozna zamknac
#6
Napisano 17.03.2012 08:42
Mógłbyś napisać jak sobie z tym problemem poradziłeś?
#7
Napisano 26.04.2013 11:11
niepotrzebne
#include <colorchat>
i zmieniamy:
public cod_class_skill_used(id)
na:
public cod_perk_used(id)
i wszystko powinno dzialac (:
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych