Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem - 1/1 HS ze scouta

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Ashenwall

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.12.2011 02:17

Witam. Chciałbym dać klasie możliwość natychmiastowego zabicia przeciwnika ze scouta, pod warunkiem, że będzie to strzał w głowę. Poczytałem trochę forum, jednak znalezione rozwiązania nie bardzo działają - wciąż nie zabija na strzała.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "x";
new const opis[] = "y";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 65);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TraceAttack(Ham_TraceAttack, this, idattacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
{
if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker] || get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT)
return HAM_IGNORED
new iHitbox = get_tr2(tracehandle, TR_iHitgroup)
if(iHitbox != HIT_HEAD || !(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, get_user_weapon(idattacker), damagebits);
return HAM_HANDLED
}


Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś zajrzał w kod i powiedział co jest nie tak, ewentualnie zaproponował inne rozwiązanie.
Pozdrawiam.

Użytkownik Ashenwall edytował ten post 28.12.2011 02:18

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.12.2011 16:48

http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych