Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ES_1944
Temat rozp. psilocybe, 27.12.2011 17:26
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.12.2011 17:26
Siema, pracuję nad nową mapą w trybie ES_, jako że mapka nabrała już kształtu, muszę się pochwalić screenami
Jeszcze trochę info, główne założenie przy robieniu tej mapy to stworzenie klimatu wojny, niebanalny wygląd, max fps*, ożywienie rozgrywek w trybie Terrorist Escape.
Jak do tej pory przerobiłem tekstury znane z torn'a, zebrałem i przerobiłem potrzebne modele, między innymi za***ista, powiewająca na wojennym wietrze flaga Polski.
Będzie to bardzo prosta mapa, są trzy niezależne drogi ucieczki terro, drużyna ct ma respa między środkiem mapy a punktem ucieczki terro więc mają dwie opcje, szybki atak jedną z trzech dróg lub wycofanie się do ciężarówki którą chcą uciec terroryści. Wszystko idealnie będzie widać w pliku overview który z czasem wrzucę.
Prezentuję dwa screeny które w pewnym stopniu oddają klimat na mapie:
Jedyne kolorowe przedmioty na mapie to twój przeciwnik
Model z OpFor który przerobiłem na potrzeby mapy
Jak na razie porzuciłem poprzedni projekt as_duel ale obiecuję że go dokończę
Jeszcze trochę info, główne założenie przy robieniu tej mapy to stworzenie klimatu wojny, niebanalny wygląd, max fps*, ożywienie rozgrywek w trybie Terrorist Escape.
Jak do tej pory przerobiłem tekstury znane z torn'a, zebrałem i przerobiłem potrzebne modele, między innymi za***ista, powiewająca na wojennym wietrze flaga Polski.
Będzie to bardzo prosta mapa, są trzy niezależne drogi ucieczki terro, drużyna ct ma respa między środkiem mapy a punktem ucieczki terro więc mają dwie opcje, szybki atak jedną z trzech dróg lub wycofanie się do ciężarówki którą chcą uciec terroryści. Wszystko idealnie będzie widać w pliku overview który z czasem wrzucę.
Prezentuję dwa screeny które w pewnym stopniu oddają klimat na mapie:
Jedyne kolorowe przedmioty na mapie to twój przeciwnik
Model z OpFor który przerobiłem na potrzeby mapy
Jak na razie porzuciłem poprzedni projekt as_duel ale obiecuję że go dokończę
#2
Napisano 27.12.2011 17:40
nagraj filmik jak flaga powiewa na wietrze
#5
Napisano 28.12.2011 02:41
Po filmiku mogę stwierdzić że mapa to raj dla snajperów ;D
a flaga świetna
a flaga świetna
#6
Napisano 30.12.2011 11:12
Siema, prace nad mapką trwają, został detailing który zajmuję najwięcej czasu, powoli kończę detale po stronie terro, mapa powoli nabiera krztałtu
Prezentuję kolejny krótki filmik -
Co myślicie?
Rozbita maszyna Luftwaffe, oczywiście jest to przerobiony model Osprey'a z HL
Prace idą powoli do przodu Mapka będzie sporo ważyć, sam plik *.bsp około 4mb, do tego dochodzą tekstury nieba i modele, mam nadzieje że wszystko razem nie będzie ważyło więcej niż 8MB
Kombinuje teraz z modelem worków z piachem
Nowy model gracza, prawdziwy nazista, hitlerowskie ścierwo
Prezentuję kolejny krótki filmik -
Co myślicie?
Rozbita maszyna Luftwaffe, oczywiście jest to przerobiony model Osprey'a z HL
Prace idą powoli do przodu Mapka będzie sporo ważyć, sam plik *.bsp około 4mb, do tego dochodzą tekstury nieba i modele, mam nadzieje że wszystko razem nie będzie ważyło więcej niż 8MB
Kombinuje teraz z modelem worków z piachem
Nowy model gracza, prawdziwy nazista, hitlerowskie ścierwo
#7
Napisano 30.12.2011 16:14
A ja chętnie wrzucę tę mape na FFA zaraz po tym jak przeniosę serwer do Polski
Mapa fajne wg mnie, ale jak z grywalnością będzie, różnie to może być .... a szkoda
Mapa fajne wg mnie, ale jak z grywalnością będzie, różnie to może być .... a szkoda
#8
Napisano 30.12.2011 21:41
Grywalność nowej niestandardowej mapy zależy czasem od tego czy jest na mapie telewizor w którym leci porno
Grywalność zależy też od płynnego działania mapy, starałem się jak mogłem jeśli chodzi o fps,y i nie jest źle, nie oszukujmy się - nikt już nie gra na słabych maszynach - mój 1GHz +256RAM utrzymuje 90fps na całej mapie podczas gry w 10-ciu, spadek fps'ów zanotowałem jedynie na respawnie terro gdzie jak wiadomo leży sporo broni więc to modele skradły te fpsy
Wrzucam kolejny klip, z kolejnego etapu budowy mapki
Już "bliżej niż dalej" więc jest dobrze, po nowym roku będzie gotowa
Peace!
Grywalność zależy też od płynnego działania mapy, starałem się jak mogłem jeśli chodzi o fps,y i nie jest źle, nie oszukujmy się - nikt już nie gra na słabych maszynach - mój 1GHz +256RAM utrzymuje 90fps na całej mapie podczas gry w 10-ciu, spadek fps'ów zanotowałem jedynie na respawnie terro gdzie jak wiadomo leży sporo broni więc to modele skradły te fpsy
Wrzucam kolejny klip, z kolejnego etapu budowy mapki
Już "bliżej niż dalej" więc jest dobrze, po nowym roku będzie gotowa
Peace!
#9
Napisano 01.01.2012 10:15
Świetne no !
Brak słów, za***ista mapa.
Brak słów, za***ista mapa.
#10
Napisano 01.01.2012 13:51
Witam w Nowym Roku 2012
Mapa jest praktycznie ukończona, do poprawienia zostało kilka szczegółów.
W ciągu kilku najbliższych dni powinienem uruchomić serwer gdzie będzie testowana mapa, testy będą trwać kilka dni po czym zostaną wprowadzone poprawki zgłoszone przez graczy podczas testów a następnie mapa zostanie wydana w finalnej wersji.
Wkrótce wrzucę jeszcze kilka screenów i pewnie jakiś krótki klip z mapy.
Peace.
Mapa jest praktycznie ukończona, do poprawienia zostało kilka szczegółów.
W ciągu kilku najbliższych dni powinienem uruchomić serwer gdzie będzie testowana mapa, testy będą trwać kilka dni po czym zostaną wprowadzone poprawki zgłoszone przez graczy podczas testów a następnie mapa zostanie wydana w finalnej wersji.
Wkrótce wrzucę jeszcze kilka screenów i pewnie jakiś krótki klip z mapy.
Peace.
#12
Napisano 13.01.2012 01:44
Oj czasu nie mogę znaleźć nawet żeby screeny powrzucać czy klipa zrobić. Uruchomiłem serwer na którym będzie testowana mapa ES_1944, pierwsze rundy już zaliczone, zapraszam wszystkich zainteresowanych do testowania mapy - adres serwera jest w moim podpisie, myślę że nie uznacie tego za reklamę
Pliki są na fast download, wszystko ściąga się bardzo szybko więc nie ma żadnego problemu, jeśli w trakcie testów nie zostaną zgłoszone żadne poważne błędy, mapa będzie wydana w ciągu kilku dni. Szacowany rozmiar to około 6MB wliczając w to wszystkie potrzebne pliki. Na czas testów serwer ma ustawiony all_talk 1, a w mapcycle jest tylko jedna mapa.
Czekam na wszelkie sugestie, dosłownie zgłaszajcie wszystko co uważacie za błąd lub niedociągnięcie, będę wdzięczny za każdą uwagę. Dzięki za zainteresowanie. Peace.
EDIT 13.01.2012
Siema, w załączniku spakowana mapa z wszystkimi potrzebnymi plikami. Działa na wszystkich wersjach CS więc proszę nie zgłaszać że mapa nie działa. Po testach zdecydowałem się nie wprowadzać żadnych zmian - jest kilka szczegółów które można by zmienić lecz nie wpływają w żaden sposób na grę więc nie chciałem wprowadzać zamieszania.
Dodam że w trybie Escape co trzy rundy automatycznie zamienia wszystkich graczy TT=CT i tak co trzy rundy. Aby terroryści wygrali musi uciec przynajmniej połowa teamu. CT wygrywa gdy zabije wszystkich terrorystów lub gdy skończy się czas rundy a terro nie zdążą uciec.
Być może kiedyś wyjdzie druga wersja mapy, jak na razie wstrzymuję pracę nad mapami, brak czasu.
Dzięki za zainteresowanie, miłej gry, pozdrawiam.
Hasło do archiwum: amxx.pl
Peace!
Pliki są na fast download, wszystko ściąga się bardzo szybko więc nie ma żadnego problemu, jeśli w trakcie testów nie zostaną zgłoszone żadne poważne błędy, mapa będzie wydana w ciągu kilku dni. Szacowany rozmiar to około 6MB wliczając w to wszystkie potrzebne pliki. Na czas testów serwer ma ustawiony all_talk 1, a w mapcycle jest tylko jedna mapa.
Czekam na wszelkie sugestie, dosłownie zgłaszajcie wszystko co uważacie za błąd lub niedociągnięcie, będę wdzięczny za każdą uwagę. Dzięki za zainteresowanie. Peace.
EDIT 13.01.2012
Siema, w załączniku spakowana mapa z wszystkimi potrzebnymi plikami. Działa na wszystkich wersjach CS więc proszę nie zgłaszać że mapa nie działa. Po testach zdecydowałem się nie wprowadzać żadnych zmian - jest kilka szczegółów które można by zmienić lecz nie wpływają w żaden sposób na grę więc nie chciałem wprowadzać zamieszania.
Dodam że w trybie Escape co trzy rundy automatycznie zamienia wszystkich graczy TT=CT i tak co trzy rundy. Aby terroryści wygrali musi uciec przynajmniej połowa teamu. CT wygrywa gdy zabije wszystkich terrorystów lub gdy skończy się czas rundy a terro nie zdążą uciec.
Być może kiedyś wyjdzie druga wersja mapy, jak na razie wstrzymuję pracę nad mapami, brak czasu.
Dzięki za zainteresowanie, miłej gry, pozdrawiam.
Hasło do archiwum: amxx.pl
Peace!
Załączone pliki
#14
Napisano 02.02.2012 19:49
Jak dla mnie mapa jest za szeroka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych