#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx>
Są to biblioteki dzięki którym możemy stworzyc plugin
#define PLUGIN "Rangi"
Nazwa pluginu
#define VERSION "1.2"
Wersja pluginu
#define AUTHOR "Bulle [t]"
Autor pluginu
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
Za pomocą tego rejestrujemy plugin,wersję i autora
register_clcmd("say /ranga", "ranga", 0) }"say - co trzeba wpisac aby ranga się pojawiła
"ranga"- nazwa funkcji
public ranga(id) { static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body)
pojawianie się statów
new ranga[38]
if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 4)
Dosłownie : jeżeli gracz ma mniej lub tyle samo zabójstw co 4 to
format(ranga,29,"Ja tu tylko sprzatam")
daj mu rangę Ja tu tylko sprzatam
else if ( stats[0] >= 5 && stats[0] <= 14) format(ranga,29,"Szachista")
Przy dodawaniu kolejnych rank przed ifem ma pojawic sie else
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45)
3 pierwsze liczby są to kolory RGB (kolor czcionki), 2 ostatnie to polozenie napisu na hudzie.
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0]) }
Umożliwia pojawienie się napisu ranga : ilosc zabojstw na hudzie, } kończy plugin
Całosc wygląda tak :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "Rangi" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "Bulle [t]" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /ranga", "ranga", 0, "- wyswietla range i statystyki") } public ranga(id) { static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) new ranga[38] if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 4) format(ranga,29,"Ja tu tylko sprzatam") else if ( stats[0] >= 5 && stats[0] <= 14) format(ranga,29,"Szachista") set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45) show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0]) }
.sma i .amxx dla leniuchów , co do tych rang to one moga pasowac praktycznie na kazdy serwer
Załączone pliki
Użytkownik atdirmaq edytował ten post 24.01.2012 09:44