Ostatnio zrobiłem sobie klasę w generatorze klas.
Dodałem jej 1/2 z danej broni, i chciałbym żeby to 1/2 było tylko z he, a jest i z he z deagla.
Z deagla chciałbym także, żeby zadawało 20 dmg więcej + inteligencja
Udało mi się stworzyć coś takiego, ale nie działa 1/2 z he, zaś z deagle'a czasem zabija jednym strzałem:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Talibek (Gold Premium)";
new const opis[] = "Posiada 1/2 z he, zadaje 20 dmg + inteligencja z Deagle'a, jest szybki.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Talibek (Gold Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,900) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Umie ktoś pomóc?