Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kamerka VHEtak jak UP^


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hunter12

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:hubinek
Offline

Napisano 26.12.2011 23:41

Witam mam pytanie bo jest w VHE kamerka i jak zrobić a by po nacisnieciu na ekranie badzscianie zobaczyć co nagrywa ????
  • +
  • -
  • 0

#2 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.12.2011 10:19

Kamery w Counter Strike nic nie nagrywają :D

Zapewne chodzi Ci o motyw wykorzystany na cs_assault

Więc robisz tak:

1. Wstawiasz na mapę byt trigger_camera i dajesz mu nazwę "kamerka1", w polu Target wpisujesz nazwę "kam1", to tam kamerka będzie skierowana (obracanie samego bytu nic nie da)

2. Wstawiasz byt info_target i dajesz mu nazwę "kam1"

3. Wstawiasz byt func_button i w polu Target wpisujesz "kamerka1"

Takim sposobem po naciśnięciu przycisku, zobaczysz obraz z "kamerka1"

Proste nie? :) Pisałem z pamięci ale powinno działać na 100% - gdybyś miał problemy lub chciał zrobić kamerkę narożną lub inną, pisz :)
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 Hunter12

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:hubinek
Offline

Napisano 27.12.2011 19:59

Kamery w Counter Strike nic nie nagrywają :D

Zapewne chodzi Ci o motyw wykorzystany na cs_assault

Więc robisz tak:

1. Wstawiasz na mapę byt trigger_camera i dajesz mu nazwę "kamerka1", w polu Target wpisujesz nazwę "kam1", to tam kamerka będzie skierowana (obracanie samego bytu nic nie da)

2. Wstawiasz byt info_target i dajesz mu nazwę "kam1"

3. Wstawiasz byt func_button i w polu Target wpisujesz "kamerka1"

Takim sposobem po naciśnięciu przycisku, zobaczysz obraz z "kamerka1"

Proste nie? :) Pisałem z pamięci ale powinno działać na 100% - gdybyś miał problemy lub chciał zrobić kamerkę narożną lub inną, pisz :)


Dzięki za pomoc obczaję czy działa PS: jesteś spoko :)

Ey nie moge wpisac nazwy gdy naciskam na kamerke i wciskam ctrl+t to jakis blod wyskakuje i nie moge napisac nazwy itp :(
  • +
  • -
  • 0

#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.12.2011 22:13

Gdy naciskasz CTRL+T program próbuje przekształcić byt w byt więc dlatego wyskakuje błąd :D

Gdy już masz kamerkę wstawioną to zaznacz i wciśnij ALT+ENTER, wtedy otworzy się okienko właściwości bytu.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 Hunter12

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:hubinek
Offline

Napisano 28.12.2011 08:29

własnie tak zrobiłem i słuchaj nie ma pole Target jest tylko nazwa bytu i uruchomienie bytu i probowałem wczoraj zrobić i wyskakuje mi error po kompilacji myslałem że zle skonfigurowałem ale zrobiłem prostą mapke i dziala cos zle z bytami zrobiłem słuchaj jeszcze jedna prosba zrobił byś mi przykładową mapeczke w formacie FRM ja sobie wkleje do VHE i obaczje jak ty to zrobiles ??? dzięki za pomoc !!
  • +
  • -
  • 0

#6 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 28.12.2011 18:10

Ściągnij sobie Valve Hammer Editor 3.5, z tego co ty wypisujesz wnioskuję że masz jakieś zjebane pliki FDG, również je ściągnij, najlepiej te które krążą pod nazwą cs16-pro-fdg. W razie czego wszystko mogę udostępnić.

Teraz jeszcze raz:

1. Wstawiasz kamerkę, czyli BYT trigger_camera, dajesz jej nazwę "kamerka1" (w polu NAME) i wpisujesz w które miejsce ma się patrzeć, czyli "kam1".

2. Wstawiasz BYT info_target - on ma tylko jedno pole, pole NAME i tam wpisujesz "kam1", kamerka będzie na niego patrzeć po uruchomieniu, lub na początku mapy zanim wybierze się team to jest pokazany obraz z kamerek właśnie.

3. Robisz coś na wzór monitora lub jak wolisz przycisku, zamieniasz w byt button_target jeśli będzie to monitorek to nie będzie się przesuwał itp. lub zamieniasz w func_button czyli prawdziwy przycisk który się przesuwa po wciśnięciu. Teraz najważniejsze abyś w polu TARGET wpisał nazwę kamerki czyli "kamerka1".

Jeśli tak zrobisz to musi działać, jeśli mówisz że nie masz jakiegoś pola itp. to czytaj dokładnie co napisałem - jeśli jednak na pewno nie masz jakiegoś pola to na 100% masz uszkodzone pliki FDG.

W załączniku przykładowa mapka, tekstury z pliku halflife.wad

Pozdrawiam.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#7 Hunter12

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:hubinek
Offline

Napisano 29.12.2011 08:54

Dzięki jestes zajeb.... :) twoje dziala ale teraz sam zrobie i zobacze :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych