Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kamerka VHEtak jak UP^
#1
Napisano 26.12.2011 23:41
#2
Napisano 27.12.2011 10:19
Zapewne chodzi Ci o motyw wykorzystany na cs_assault
Więc robisz tak:
1. Wstawiasz na mapę byt trigger_camera i dajesz mu nazwę "kamerka1", w polu Target wpisujesz nazwę "kam1", to tam kamerka będzie skierowana (obracanie samego bytu nic nie da)
2. Wstawiasz byt info_target i dajesz mu nazwę "kam1"
3. Wstawiasz byt func_button i w polu Target wpisujesz "kamerka1"
Takim sposobem po naciśnięciu przycisku, zobaczysz obraz z "kamerka1"
Proste nie? Pisałem z pamięci ale powinno działać na 100% - gdybyś miał problemy lub chciał zrobić kamerkę narożną lub inną, pisz
#3
Napisano 27.12.2011 19:59
Kamery w Counter Strike nic nie nagrywają
Zapewne chodzi Ci o motyw wykorzystany na cs_assault
Więc robisz tak:
1. Wstawiasz na mapę byt trigger_camera i dajesz mu nazwę "kamerka1", w polu Target wpisujesz nazwę "kam1", to tam kamerka będzie skierowana (obracanie samego bytu nic nie da)
2. Wstawiasz byt info_target i dajesz mu nazwę "kam1"
3. Wstawiasz byt func_button i w polu Target wpisujesz "kamerka1"
Takim sposobem po naciśnięciu przycisku, zobaczysz obraz z "kamerka1"
Proste nie? Pisałem z pamięci ale powinno działać na 100% - gdybyś miał problemy lub chciał zrobić kamerkę narożną lub inną, pisz
Dzięki za pomoc obczaję czy działa PS: jesteś spoko
Ey nie moge wpisac nazwy gdy naciskam na kamerke i wciskam ctrl+t to jakis blod wyskakuje i nie moge napisac nazwy itp
#5
Napisano 28.12.2011 08:29
#6
Napisano 28.12.2011 18:10
Teraz jeszcze raz:
1. Wstawiasz kamerkę, czyli BYT trigger_camera, dajesz jej nazwę "kamerka1" (w polu NAME) i wpisujesz w które miejsce ma się patrzeć, czyli "kam1".
2. Wstawiasz BYT info_target - on ma tylko jedno pole, pole NAME i tam wpisujesz "kam1", kamerka będzie na niego patrzeć po uruchomieniu, lub na początku mapy zanim wybierze się team to jest pokazany obraz z kamerek właśnie.
3. Robisz coś na wzór monitora lub jak wolisz przycisku, zamieniasz w byt button_target jeśli będzie to monitorek to nie będzie się przesuwał itp. lub zamieniasz w func_button czyli prawdziwy przycisk który się przesuwa po wciśnięciu. Teraz najważniejsze abyś w polu TARGET wpisał nazwę kamerki czyli "kamerka1".
Jeśli tak zrobisz to musi działać, jeśli mówisz że nie masz jakiegoś pola itp. to czytaj dokładnie co napisałem - jeśli jednak na pewno nie masz jakiegoś pola to na 100% masz uszkodzone pliki FDG.
W załączniku przykładowa mapka, tekstury z pliku halflife.wad
Pozdrawiam.
Załączone pliki
#7
Napisano 29.12.2011 08:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych