#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Oficer [Premium]";
new const opis[] = "Ma trzy skoki w powietrzu mozesz sie uleczyc raz na runde";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & (~0x0)))
{
client_print(id, print_chat, "[Oficer [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
a tutaj .sma perku proszę go dodać to klasy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";
new bool:perk_uzyty[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
perk_uzyty[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
if(perk_uzyty[id])
{
client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);
if(get_user_health(id) == max_health)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_pev(id, pev_health, max_health);
perk_uzyty[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
perk_uzyty[id] = false;
Użytkownik PRoMEN edytował ten post 26.12.2011 19:58