Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Cod Nowy] Item - widzi niewidzialnych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAthiasssMAt

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.12.2011 10:41

Chciałbym Was prosić o pomoc z itemem dzięki któremu widzimy niewidzialnych graczy.

Coś już tu próbowałem ale nie wiem czy ruszy :)

Błędy przy kompilowaniu:


codperk_okularyuv.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codperk_okularyuv.sma(30) : warning 215: expression has no effect
codperk_okularyuv.sma(38) : error 017: undefined symbol "id"

Załączone pliki


Użytkownik MAthiasssMAt edytował ten post 26.12.2011 10:59

  • +
  • -
  • 0
Moje skrypty w php itd znajdziesz na chomiku:

http://chomikuj.pl/harry95-95

#2 MAthiasssMAt

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.01.2012 14:58

2,5 tyg bez odpowiedzi :(
Pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0
Moje skrypty w php itd znajdziesz na chomiku:

http://chomikuj.pl/harry95-95

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 15.01.2012 15:07

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <codmod>



new const perk_name[] = "Nazwa perka";

new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";



new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{

    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

   

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

}



public cod_perk_enabled(id)

{

    ma_perk[id] = true;

    return COD_CONTINUE;

}



public cod_perk_disabled(id)

    ma_perk[id] = false;



public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)

{

   

    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))

        return;

   

    if(!ma_perk[host])

        return;

   

    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

}

  • +
  • -
  • 0

#4 MAthiasssMAt

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.01.2012 15:12

Zaraz wytestuje ;) dzięki za pomoc
  • +
  • -
  • 0
Moje skrypty w php itd znajdziesz na chomiku:

http://chomikuj.pl/harry95-95

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.01.2012 15:12

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{

    if(!player)
        return;

    if(!ma_perk[host])
        return;

    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

w AddToFullPack trzeba uważać z kodem, flaga `player` informuje czy byt jest graczem i nie trzeba tego sprawdzać samodzielnie. Skoro to callback powinieneś używać kodów FMRES_* przy zwracaniu wartości :)
sharkowy (15.01.2012 16:48):
Kod Peyota ^.^
R3X (15.01.2012 18:53):
aa no tak; widziałem, że zabierasz za Pawning i nie spojrzałem na autora :P
sharkowy (15.01.2012 18:58):
Starzejesz się rexiu :D

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych