wpisuje ktos w say /menu i od tego wpisania po x sekundach dopiero się owe menu wyswietli ?
Użytkownik matti9410 edytował ten post 24.12.2011 23:57
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.12.2011 23:54
Użytkownik matti9410 edytował ten post 24.12.2011 23:57
Napisano 25.12.2011 01:51
public funkcja1
{
set_task(1.0, "funkcja2", 2000);
}
public funkcja2
{
remove_task(2000)
//reszta kodu
}
Napisano 25.12.2011 12:02
#include < amxmodx > public plugin_init() { register_plugin("Menu", "1.0", "Lelek"); register_clcmd("say /menu", "menu") } public menu(id) { //10.0 - czas w sekundach po ktorym ma zostac otwarte menu set_task(10.0, "otwieramy_menu") } public otwieramy_menu(id) { //tutaj wstaw sobie menu }
Użytkownik Lelek edytował ten post 25.12.2011 12:02
Napisano 25.12.2011 12:36
#include #include #define VERSION "0.1" new BLOKADA[33]; public plugin_init() { register_plugin("Blokowanie funkcji - Poradnik dla Graj24.eu", VERSION, "Blak Rajder") register_clcmd("say /m4a1", "funkcja") } public client_connect(id) { BLOKADA[id] = false; } public funkcja(id) { if(BLOKADA[id]) { client_print(id, print_chat, "Nie możesz tego teraz użyć!") } else // Takie 'jeśli nie' { give_item(id, "weapon_m4a1") } BLOKADA[id] = true; set_task(120.0, "Blokada_Off") } public Blokada_Off(id) { BLOKADA[id] = false; }
Napisano 25.12.2011 13:12
tym kodem wyżej napewno tego nie osiągniesz użyj set_task do uruchomienia funkcji z opóźnieniemwpisuje ktos w say /menu i od tego wpisania po x sekundach dopiero się owe menu wyswietli
Napisano 25.12.2011 13:14
Użytkownik matti9410 edytował ten post 25.12.2011 13:23
Napisano 25.12.2011 13:25
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /menu", "menu")
}
public menu(id) {
set_task(10.0, "menu2", id);
// menu otworzy się po 10 sekundach
}
public menu2(id) {
// kod menu
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 25.12.2011 13:45
Napisano 25.12.2011 14:07
tam jest tylko przykładDarkGL wysąłłęś mi to gdzie bedzie powtazac co 10 sek
Napisano 25.12.2011 14:09
Napisano 25.12.2011 14:11
zamiast wywołania funkcji dać set_taskchciałbym zrobić tak żeby ono też po x sekundach po wbiciu na serwer się wyświetliło.
Napisano 25.12.2011 18:05
//public client_authorized(id) public client_putinserver(id) { gbLoading[id] = false; levelsClearCache(id); UsunUmiejetnosci(id); get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63); PID[id] = 0; new identyfikator[64], pole[10]; switch(get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu)) { case 1: { SQL_PrepareString(nazwa_gracza[id], identyfikator, charsmax(identyfikator)); copy(pole, 9, "name"); } case 2: { get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); copy(pole, 9, "steamid"); } case 3: { get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); copy(pole, 9, "ip"); } } new data[2]; data[0] = id; data[1] = get_user_userid(id); SQL_FormatQuery("SELECT pid FROM `players` WHERE %s='%s'", pole, identyfikator); SQL_ThreadQuery(gTuple, "handleSelectPlayer", gszQuery, data, sizeof(data)); UsunZadania(id); set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME); }Ale tu nic o funkcji "WybierzKlase" niema.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych