Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 darus10455

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.01.2012 00:31

Czy może ktoś pokazać jak (dokładnie) dodać nową klasę? Nie chodzi mi o szybkie dodawanie klasy, który jest w tutorialach.

refresh

refresh

refresh..

refresh

refresh

refresh

refresh

#2 Mores

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Chudow
Offline

Napisano 07.01.2012 00:35

To o jaki? Dodaj jak na poradnikach znajdujacych sie tutaj na forum...
  • +
  • -
  • 2

#3 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.01.2012 00:09

w kazdym tutorialu na amxx.pl nie dzialaja mi nowe klasy

refresh

#4 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.01.2012 15:14

widocznie coś źle robisz.
  • +
  • -
  • 0

#5 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 13.01.2012 19:59

To

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
Zamień na
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Twoja_Nazwa_klasy }
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Łowca", "Twoja_Nazwa_klasy" }
new race_heal[10] = { 125,150,125,150,155,115,170,145,140, Twoje_hp_klasy }


Teraz znajdz
new player_class_lvl[33][9]
new player_class_lvl_save[33]
new player_xp_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
Zamień na

new player_class_lvl[33][10]
new player_class_lvl_save[33]

new player_xp_old[33]

new database_user_created[33]

new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
Znajdź
public select_class(id,lx[])
​ Zamień w niej
for(new i=0;i<8;i++)
na
for(new i=0;i<9;i++)
Znajdź
public select_class_menu(id, key)
Dodaj po

case 7:
  {
   player_class[id] = Hunter
   g_GrenadeTrap[id] = 1
  }
Dodaj po
case 8:
  {
   player_class[id] = Twoja_Nazwa_Klasy
  }
Znajdz
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
dodaj po
case Twoja_Nazwa_Klasy: {
show_hudmessage(id, "[Twoja_Nazwa_Klasy] Co Dostanie")
funkcja co ma dostac klasa jak sie naladuje na nozu
}
Jeszcze zamien wszystkie 3
for(new i=1;i<9;i++)
na
for(new i=1;i<10;i++)
i (wszystkie)
new lx[9]
na
new lx[10]
no i oczywiscie odblokuj cvary

Użytkownik xdx551 edytował ten post 14.01.2012 09:50

  • +
  • -
  • 0

#6 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.01.2012 21:48

Ok dzięki, masz +. Teraz tego nie sprawdzę, ponieważ serwer minecraft robie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych