Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

nie dziala bezlikcos jest z tym bezlikiem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eniu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:kacper
  • Lokalizacja:amxx
Offline

Napisano 22.12.2011 16:00

nie dziala bezlik ammo powiecie co jest zle daje plusy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[]   = "Czolgista";
new const opis[]    = "Dostaje pompe z bezlikiem ammo, deagle i 10 skokow klasa premium ";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 80;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 60;

new skoki[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Czolgista] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 10;
	return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
		return HAM_IGNORED;
	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
	return HAM_HANDLED;
}
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	set_user_clip(id, 2);
}


stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "Czolgista", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2011 16:46

1. Nie widzę tu kodu na dawanie "pompy"
2. funkcja set_user_clip to jakaś pomyłka :D
  • +
  • -
  • 0

#3 Mental

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:1
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.12.2011 16:59

Tak Jak DarkGL mowi Nie ma Kodu I Pomyłka ......... Znajdz Se paczke Cod mod inna Moze Pomoze
  • +
  • -
  • -1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych