#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Czolgista"; new const opis[] = "Dostaje pompe z bezlikiem ammo, deagle i 10 skokow klasa premium "; new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 80; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 60; new skoki[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Czolgista] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 10; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public CurWeapon(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; set_user_clip(id, 2); } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "Czolgista", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
nie dziala bezlikcos jest z tym bezlikiem
Temat rozp. Eniu, 22.12.2011 16:00
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.12.2011 16:00
nie dziala bezlik ammo powiecie co jest zle daje plusy
#2
Napisano 22.12.2011 16:46
1. Nie widzę tu kodu na dawanie "pompy"
2. funkcja set_user_clip to jakaś pomyłka
2. funkcja set_user_clip to jakaś pomyłka
#3
Napisano 22.12.2011 16:59
Tak Jak DarkGL mowi Nie ma Kodu I Pomyłka ......... Znajdz Se paczke Cod mod inna Moze Pomoze
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych