Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zbugowane Klasy Premium (Pomocy :(()

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Spid3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 22.12.2011 15:01

Witam
Mam problem z tym ze jak wybierze ktos klase premium to wyskoczy mu ze "Klasa Jest Premium" i pisze "Klasa: Brak" ,a te rzeczy ktore ma ta klasa premium posiada i moze sobie pozniej wybrac np. Komandosa ktory nie ma ogolnie m4a1 i przez tego buga ma m4a1.
proszę powiedzcie mi jak mam je odbugowac ;(

(Jesli jest juz taki temat w ktorym pisze co zrobic proszę o podanie :) )

Użytkownik spider223 edytował ten post 22.12.2011 15:08

  • +
  • -
  • 0

#2 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 22.12.2011 16:29

Sam przerabiałeś coś, z każdą klasą premium tak jest ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Spid3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 22.12.2011 16:47

Wlasnie sprawdzalem to broni, granatow, rakietek nie dostaje sie ale dostaje sie specjalne umiejetnosci takie jak ze jest sie nie widocznym masz podwojny skok itd., z kazda Klasa Premium tak jest. (Moge podac 1plik sma z klasy premium)

Użytkownik Spid3r edytował ten post 22.12.2011 16:58

  • +
  • -
  • 0

#4 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 22.12.2011 17:27

no to podaj
  • +
  • -
  • 0

#5 Spid3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 22.12.2011 17:30

Podaje 2 sma.

Ninja Premium:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja Premium";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, mniejsza grawitacja jest mniej widoczny i ma 1/1 z Kosy (PPM)";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cs-Oporowo.ugu.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 Klasa Premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
player_b_blink[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 6);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && !random(1) && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Kamikadze Premium:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <ColorChat>

new const nazwa[] = "Kamikadze Premium";
new const opis[] = "Ma Auto-BH, 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnika,1/7 na natychmiastowe zabicie";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];[/b]
[b]public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");[/b]
[b]cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);[/b]
[b]register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");[/b]
[b]
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");[/b]

[b]register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");[/b]
[b]}[/b]
[b]public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cs-Oporowo.ugu.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 Klasa Premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;[/b]
[b]}[/b]
[b]public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;[/b]
[b]}[/b]
[b]public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE[/b]
[b]if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)[/b]
[b] if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;[/b]
[b] new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);[/b]
[b] set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);[/b]
[b]}
return FMRES_IGNORED;
}[/b]
[b]public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 7) != 1 )
return HAM_IGNORED;[/b]
[b]cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));[/b]
[b]return HAM_HANDLED;
}[/b]
[b]public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);[/b]
[b]if(!is_user_alive(idattacker))
return;[/b]
[b]if(!ma_klase[idattacker])
return;[/b]
[b]if(random_num(1, 5) != 1)
return;[/b]
[b]client_cmd(id, "drop");
}

Załączone pliki


Użytkownik Spid3r edytował ten post 22.12.2011 18:20

  • +
  • -
  • 0

#6 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 22.12.2011 18:25

zobacz teraz, jak będzie dobrze to Ci poprawie też tą 2 i napisze co i jak żebyś już mógł sam naprawić ;)

Załączone pliki


Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 22.12.2011 18:26

  • +
  • -
  • 0

#7 Spid3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 22.12.2011 18:39

Niestety nie dziala :((


/edit
Dobra juz sam sobie poradzilem

Użytkownik Spid3r edytował ten post 23.12.2011 10:55

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych